Co moze być przyczyna szarpania auta przy zmienie biegów ??
Co moze być przyczyna szarpania auta przy zmienie biegów ??
otóz kiedy ruszam swoja astra z silnikiem 1,6 8 zaworowym ruszam na 1 biegu oczywiscie pozniej 2 bieg i wtedy jest odczuwalne szarpanie przy zmianie biegu natomiast z 2 na 3 bieg i wyżej jest to nieodczuwalne juz tak Bardzo a moze nawet wogule podobnie jak np. jade sobie wolniutko na 2 biegu i jak juz zejde ponizej 40-35 km/h to zaczyna szarpac podobnie na 3 biegu bo na wyzszych to juz normalne to moze byc w czym moze byc problem ?
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 sty 2007, 10:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Międzyrzec Podl.
- Kontakt:
kodów błedów nie sprawdzałem ale zaraz ide do auta i sprawdze domowym sposobem czyli kabelek i obserwował błyski kontrolki a świec nie wymieniałem tak wiec trudno mi jest powiedziec czy to ich wina a czy nadaja sie do opla swiece firmy "BERU" (Ultra)(niemieckie),a samochód odpala normalnie
[ Dodano: 2007-04-16, 17:12 ]
co do kodów usterek cały czas wyswietla kod 12 czyli nie wykrywa zadnych usterek( szkoda ze w sobote podłaczyłem nowy akumulator )
[ Dodano: 2007-04-16, 17:12 ]
co do kodów usterek cały czas wyswietla kod 12 czyli nie wykrywa zadnych usterek( szkoda ze w sobote podłaczyłem nowy akumulator )
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ogulnie auto mam od lutego 2007 sprowadzone z niemiec i wyglada na to ze swiecie byly zmieniane bo mam jeszcze w schowku pudełko po swiecach ngk i jakies stare swiecie w srodku wiec podejrzewam ze nowe sa wkręcone a przewody nie byly wymieniane od zakupu auta.A swiece firmy BERU sie nadaja do opla ?
[ Dodano: 2007-04-16, 17:26 ]
aha a kopułka i palec była czyszczona wiec wykluczam
[ Dodano: 2007-04-16, 17:26 ]
aha a kopułka i palec była czyszczona wiec wykluczam
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no to możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz przebić na kablach WN ale może Niemiec się pofatygował i też je wymienił...
miałeś już kiedyś doczynienia z oplem? bo na pewnym forum chłopaki piszą że coprawda w vectrze w momencie zmiany biegów z I na II mają szarpnięcia. Może musisz wyczuć sprzęgło.
"Wszystko gra - musisz dodawać gazu żeby wyrównać różnicę obrotów przy zmianie biegów. W poprzednich furkach miałeś kiepskie sprzęgło.
Na wyższych biegach nie wystepuje bo inny jest stosunek przełożeń"
nie wiem czy akurat to dotyczy akurat Ciebie
miałeś już kiedyś doczynienia z oplem? bo na pewnym forum chłopaki piszą że coprawda w vectrze w momencie zmiany biegów z I na II mają szarpnięcia. Może musisz wyczuć sprzęgło.
"Wszystko gra - musisz dodawać gazu żeby wyrównać różnicę obrotów przy zmianie biegów. W poprzednich furkach miałeś kiepskie sprzęgło.
Na wyższych biegach nie wystepuje bo inny jest stosunek przełożeń"
nie wiem czy akurat to dotyczy akurat Ciebie
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
raczej mnie to niedotyczny mialem juz wczesniej doczynienia z Oplem Omega A 2,3 TD pozniej Opel Omega A 2,0 Benzyna i tam czegoś takiego nie było,wiec nie jest to kwestia przyuczenia sie do jazdy raczej bo przy wolniejszej jezdzie na 2 nie powino szarpac autkiem zreszta kolega ma tez astre taka jak ja i u niego czegos takiego nie ma ze szarpie
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: