PROBLEMY Z ODPALANIEM CIEPŁEGO SILNIKA
PROBLEMY Z ODPALANIEM CIEPŁEGO SILNIKA
WITAM!
Posiadam Opla Astre F 1.6 8v z 94 roku. Od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem go na ciepłym silniku. Wszystko wskazuje na to że go po prostu zalewa ( w czasie odpalania muszę wcisnąć do końca gaz i dość długo kręcić rozrusznikiem a kiedy załapie to nie pracuje na wszystkich cylindrach, śmierdzi benzyną i dopiero po chwili wszystko jest ok) Dodam jeszcze że dochodzi do tego szaleństwo obrotów ( są bardzo wysokie ). Nie zawsze bo zdaża się że wszystko jest ok. Wymieniłem świece, przeczyściłem silniczek krokowy i dalej nie wiem co jeszcze zrobić. Sprawdzałem kody błędów i ich nie ma. Bardzo proszę o jakąś pomoc. Mój numer gg 625132.
Posiadam Opla Astre F 1.6 8v z 94 roku. Od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem go na ciepłym silniku. Wszystko wskazuje na to że go po prostu zalewa ( w czasie odpalania muszę wcisnąć do końca gaz i dość długo kręcić rozrusznikiem a kiedy załapie to nie pracuje na wszystkich cylindrach, śmierdzi benzyną i dopiero po chwili wszystko jest ok) Dodam jeszcze że dochodzi do tego szaleństwo obrotów ( są bardzo wysokie ). Nie zawsze bo zdaża się że wszystko jest ok. Wymieniłem świece, przeczyściłem silniczek krokowy i dalej nie wiem co jeszcze zrobić. Sprawdzałem kody błędów i ich nie ma. Bardzo proszę o jakąś pomoc. Mój numer gg 625132.
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Proponuje jeszcze obadac jak wygladaja kable wysokiego napiecia, uklad zaplonowy czesto nawala w Astrach, dodatkowo warto zobaczyc jak wygladaja filtry, paliwa i powietrza...
Jesli zauwazasz ze nie pali na wszystkie garki zainteresuj sie w pierwszej kolejnosci ukladem zaplonowym...
Jesli nie pomoze, bedziemy myslec dalej
Jesli zauwazasz ze nie pali na wszystkie garki zainteresuj sie w pierwszej kolejnosci ukladem zaplonowym...
Jesli nie pomoze, bedziemy myslec dalej
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No musze przyznac, ze to w tym mogl tkwic klopot, niestety zapomnialem wspomniec o tej czesci, mysle ze nie powinno byc juz problemuIREK77 pisze:Dziś wymieniłem czujnik temperatusy cieczy i na razie jest ok
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
Witam Wszystkich!
Zostałem poproszony o przeniesienie tego tematu tutaj, objawy są inne niż u kolegi IREK77...
Jestem tu nowy, szukałem tematu ale nie mogłem nic znaleźć. Otóż mam mały problem z nowo zakupioną astrą 1,4 mpi 82KM, zdarzyło mi się już to 2 razy w ciągu tygodnia, po zgaszeniu silnika po kilku minutach wogóle nie chciała zapalić, przekręcam kluczyk i tak jakby było odcięte paliwo (migała kontrolka pomarańczowa z symbolem silnika i piorunem-bardzo szybko). silnik nawet nie zakręci! Dodam tylko, że sytuacja powtarzała się jak było mało paliwa (tzn. ok 10 litrów). Rano normalnie zapalił a wczoraj po ok pół godziny z tym, że zaczął piszczeć pasek klinowy przy zapalaniu. Poza tym szybko łapie temperaturę 95 stopni i nie włącza się wentylator! Co to może być? Jeszcze nic w nim nie robiłem, w weekend mam zamiar zmienić olej+wszystkie filtry! Z góry dzięki za podpowiedzi i informacje.
Pozdrawiam
Zostałem poproszony o przeniesienie tego tematu tutaj, objawy są inne niż u kolegi IREK77...
Jestem tu nowy, szukałem tematu ale nie mogłem nic znaleźć. Otóż mam mały problem z nowo zakupioną astrą 1,4 mpi 82KM, zdarzyło mi się już to 2 razy w ciągu tygodnia, po zgaszeniu silnika po kilku minutach wogóle nie chciała zapalić, przekręcam kluczyk i tak jakby było odcięte paliwo (migała kontrolka pomarańczowa z symbolem silnika i piorunem-bardzo szybko). silnik nawet nie zakręci! Dodam tylko, że sytuacja powtarzała się jak było mało paliwa (tzn. ok 10 litrów). Rano normalnie zapalił a wczoraj po ok pół godziny z tym, że zaczął piszczeć pasek klinowy przy zapalaniu. Poza tym szybko łapie temperaturę 95 stopni i nie włącza się wentylator! Co to może być? Jeszcze nic w nim nie robiłem, w weekend mam zamiar zmienić olej+wszystkie filtry! Z góry dzięki za podpowiedzi i informacje.
Pozdrawiam
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
najwazniejsze, zebys sprawdzil bledy silnika, jesli moga kontrolka CHECK ENGINE...
Ja stawiam na czujnik temperatury idacy na kompa...
Niestety nie wiem gdzie on sie znajduje w Twoim silniku...
Kolejna sprawa to swiece, kable wysokiego napiecia, jesli sa spekane, moga kwalifikowac sie do wymiany... Jesli posprawdzasz te rzeczy i bedzie dalej cos nieprawodlowo funkcjonowalo, daj znac, bedziemy myslec dalej
Powodzenia:)
Ja stawiam na czujnik temperatury idacy na kompa...
Niestety nie wiem gdzie on sie znajduje w Twoim silniku...
Kolejna sprawa to swiece, kable wysokiego napiecia, jesli sa spekane, moga kwalifikowac sie do wymiany... Jesli posprawdzasz te rzeczy i bedzie dalej cos nieprawodlowo funkcjonowalo, daj znac, bedziemy myslec dalej
Powodzenia:)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
no to i ja się podepne
Witam,mam taki problem z moją asterką.
Dokładnie chodzi o odpalanie,ponieważ za pierwszym razem odpala bezproblemowo,na dotyk,a problem pojawia się wtedy jak np. zgaśnie i chce go ponownie odpalić,dopiero może za trzecim razem odpala.Na parkingu to jeszcze spoko,a pomyślcie co by było jak by gdzieś na skrzyżowaniu zrobił taki numer.
silnik to 1.6 8v,na pełnym wtrysku,instalacja gazowa
Napiszcie co o tym myślicie
pozdro
Kolego Mamanek,poprostu nie znalazłem wcześniej tego tematu
Następnym razem będe lepiej szukał
[ Dodano: 2008-06-08, 12:00 ]
zapomniałem dodać że że silnik czy jest ciepły czy zimny to nie robi żadnej różnicy,problem jest ten sam :/
Edit: Zmienilem tytul, bo kolega ma klopot na zimnym i cieplym silniku
Witam,mam taki problem z moją asterką.
Dokładnie chodzi o odpalanie,ponieważ za pierwszym razem odpala bezproblemowo,na dotyk,a problem pojawia się wtedy jak np. zgaśnie i chce go ponownie odpalić,dopiero może za trzecim razem odpala.Na parkingu to jeszcze spoko,a pomyślcie co by było jak by gdzieś na skrzyżowaniu zrobił taki numer.
silnik to 1.6 8v,na pełnym wtrysku,instalacja gazowa
Napiszcie co o tym myślicie
pozdro
Kolego Mamanek,poprostu nie znalazłem wcześniej tego tematu
Następnym razem będe lepiej szukał
[ Dodano: 2008-06-08, 12:00 ]
zapomniałem dodać że że silnik czy jest ciepły czy zimny to nie robi żadnej różnicy,problem jest ten sam :/
Edit: Zmienilem tytul, bo kolega ma klopot na zimnym i cieplym silniku
Ostatnio zmieniony 08 cze 2008, 13:27 przez joseph 25, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
kable były nie dawno wymieniane,tydzień temu czyściłem całe przewody bo były troche popaprane olejem(uszczelka pod osłoną zaworów)
kurde nie wiem,przewody idą od świec do jakiegoś aparatu po prawej stronie silnika,posprawdzam to wszystko i napiszę co i jakMamanek pisze:kopulka rozdzielacza (chyba ze masz aparat zaplonowy)