biale tarcze
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 16:52
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.4
- Lokalizacja: okolice krk
- Kontakt:
biale tarcze
witam! chce zmienic zegary na biale i mam pytanie ogulnie brzmialo ono by jak to zrobic hehe:p ale dokladnei che sie dowiedziec czy musze wyciagac zegary z auta? jak zaznaczyc poziom wskazowek zeby pozniej wskazywaly tak samo? ogolnie co wiecie to piszcie:) a moze macie jakis poradnik albo jakiegos dobrego manuala z fotkami?
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 29 gru 2006, 12:04
- Imię: Arek
- Auto: AH Kombi '06
- Silnik: 1.9CDTI
- Lokalizacja: Socha
- Kontakt:
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 16:52
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.4
- Lokalizacja: okolice krk
- Kontakt:
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 16:52
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.4
- Lokalizacja: okolice krk
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 16:52
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.4
- Lokalizacja: okolice krk
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
od obrotka, temperatury i paliwa wskazówkimają takie wyżlobienie bna ten bolec który nie jest okrągły więc z nimi luz. tylko bolec od prędkościomierza jest okragły i dlatego łatwo jest to źle założyć.
co do wyciągania zegarów to na 98% nie trzeba bo jak ostatnio doklejałem srebrne ramki to sprawdzałem czy łatwo jest wyjąć tarcze ogóleni to trzymały suęchyba tylko na wskazówce
odkręcasz całą obudowę zegarów, odkręcasz 4 śróbki trzymające zegry, z góry i z dołu odczepiasz zaczepy tej ramki z szybką i ją ściągasz i potem masz ładny dostęp do zegarów widelcem podważasz wskazówki i wyciągasz tarcze .
ogólnie patrz na te porady z autokącika co i jak. i jak wyjmiesz ten bolec żeby wskazówka opadła to zaznacz sobie na starych tarczach jakimś plasterkiem na jakiej wysokości powinna być, potem o ile przy ściąganiu nic się nie przestawi to przykładasz starą tarczę i mocujesz wskazówkę na podstawie tego zaznaczenia.
potem możesz z jakimś kumplem jechać równo i sprawdzić wskazania. ale dla mnie najlepszym sposobem jeśli masz obrotek to pozapisuj sobie przy jakich wskazaniach obrotomierza i na jakim biegu masz jakąś prędkość tak najłatwiej sprawdzić ja np przy 2500obrotów na 5 biegu mam 100km/h i tego się trzymam
co do wyciągania zegarów to na 98% nie trzeba bo jak ostatnio doklejałem srebrne ramki to sprawdzałem czy łatwo jest wyjąć tarcze ogóleni to trzymały suęchyba tylko na wskazówce
odkręcasz całą obudowę zegarów, odkręcasz 4 śróbki trzymające zegry, z góry i z dołu odczepiasz zaczepy tej ramki z szybką i ją ściągasz i potem masz ładny dostęp do zegarów widelcem podważasz wskazówki i wyciągasz tarcze .
ogólnie patrz na te porady z autokącika co i jak. i jak wyjmiesz ten bolec żeby wskazówka opadła to zaznacz sobie na starych tarczach jakimś plasterkiem na jakiej wysokości powinna być, potem o ile przy ściąganiu nic się nie przestawi to przykładasz starą tarczę i mocujesz wskazówkę na podstawie tego zaznaczenia.
potem możesz z jakimś kumplem jechać równo i sprawdzić wskazania. ale dla mnie najlepszym sposobem jeśli masz obrotek to pozapisuj sobie przy jakich wskazaniach obrotomierza i na jakim biegu masz jakąś prędkość tak najłatwiej sprawdzić ja np przy 2500obrotów na 5 biegu mam 100km/h i tego się trzymam
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
na pewno robią one pasują do calibry, vectry, astry i chyba omegi
i teraz tak: są 2 rodzaje tych ramek. polerowane aluminiowe - z takim zagięciem że je tylko wciskasz i są zamocowane, no i ja sobie zamówiłem od kolesia co robi takie ramki i te moje są wycięte z blachy nierdzewki i wypolerowane - tylko że one są płaskie i trzeba je przykleić na klej
choć te aluminiowe są dużo droższe to ja i tak je bardziej polecam bo się nie będą odklejać zimą gdy metal pracuje - mi raz się odkleiły ale je spowrotem przykleiłem na super glu i jest na razie dobrze
i teraz aluminiowe widziałem w D&W i na pewno tam takie mają
na allegro też takie są: [External Link Removed for Guests]
tu możesz się zapytać: [External Link Removed for Guests]
te co ja mam to tylko na zamówienie niestety :/ ale nie za bardzo mam namiary na tego kolesia :/ - jeszcze poszukam może znajdę - z tego co pamiętam to cenanie przekraczała 30zł
i teraz tak: są 2 rodzaje tych ramek. polerowane aluminiowe - z takim zagięciem że je tylko wciskasz i są zamocowane, no i ja sobie zamówiłem od kolesia co robi takie ramki i te moje są wycięte z blachy nierdzewki i wypolerowane - tylko że one są płaskie i trzeba je przykleić na klej
choć te aluminiowe są dużo droższe to ja i tak je bardziej polecam bo się nie będą odklejać zimą gdy metal pracuje - mi raz się odkleiły ale je spowrotem przykleiłem na super glu i jest na razie dobrze
i teraz aluminiowe widziałem w D&W i na pewno tam takie mają
na allegro też takie są: [External Link Removed for Guests]
tu możesz się zapytać: [External Link Removed for Guests]
te co ja mam to tylko na zamówienie niestety :/ ale nie za bardzo mam namiary na tego kolesia :/ - jeszcze poszukam może znajdę - z tego co pamiętam to cenanie przekraczała 30zł