zalewanie się c20xe na gorącym silniku

Gość

zalewanie się c20xe na gorącym silniku

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam. Mam problem z zalewaniem się gorącego silnika przy zapalaniu w rajdowej astrze gsi (silnik bez żadnych modyfikacji, komp też. Zimny silnik zawsze odpala bez problemów, ciepły i gorący najczęsciej też,a le ma momenty, kiedy za nic nie da się go uruchomić. Zalewa się. Świece i przewody odpadają.pozdrawiam:) dzięki za pomoc.

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

marally, czy CHECK ENGINE sypie jakimis bledami :?:
Problem moze tkwic w czujniku temperatury, ktory idzie na kompa, to jest taki czujnik ktory przykrecony jest w okolicach termostatu, zaraz obok czujnika temp idacy na deske... Czujnik o ktorym mowa ma taka jakby niebieska rameczke...
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Check nie pokazuje błędów. Myśleliśmy o tym czujniku (taki po lewej stronie głowicy wkręcany właśnie z niebieskim plastikiem). Kupiłem nowy - niby do gsi 16 v. Miał całkiem inną rezystancję niż ten mój. Ale na tym nowym wogóle za nic nie chciała zapalić, to założyliśmy stary. Nigdzie nie mogę znaleźć jaką oporność powinien mieć dobry czujnik w zakresach temperatur.pozdro:)

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

marally, wpadnij na [External Link Removed for Guests]
Tam chlopaki powinni pomoc, trudno mi powiedziec jak z ta opornoscia wychodzi...
Moze byc tak, ze kable WN niedomagaja, zobacz czy spekane gdzies nie sa, u mnie podobny jest czasem klopot, ze na cieplym gorzej zapala, ale ja mam kable do wymiany...
Powodzenia :)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

kudlaty

#5

Nieprzeczytany post autor: kudlaty »

Cześc miałem taki sam problem w 1.8 z 92 roku poprostu ciągle się zalewała . przyczyna zapchany wąż powrotny paliwowy .ty swoją już chyba wyleczyłeś bo mineło kilka miesięcy ale może inni skorzystają z tej rady.

kusitofu

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 20 lip 2008, 11:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: kusitofu »

u mnie mialem podobny problem, też 1,8. odebralem dzis auto od mechanika. Problem rozwiazany - wymieniono u mnie wtrysk na nowy

ODPOWIEDZ