spadek mocy- Astra F 1,6 8V 1994
spadek mocy- Astra F 1,6 8V 1994
witam wszystkich, jestem tu nowy zatem przepraszam jeśli temat źle umieściłem lub się powtarza. Mam do Was kilka pytań, a mianowicie od kilku miesięcy jestem posiadaczem Astry F 1,6 8V 1994r, autko zostało sprowadzone z niemiec z książką serwisową i oryginalnym przebiegiem 168 000 (ostatni serwis przy 163 000 w grudniu 2007). Autko chodziło idealnie aż do niedawna.. ostatnio moja astra straciła moc.. strasznie muli się przy przyspieszaniu a wcześniej była bardzo dynamiczna. Także rano kiedy uruchomie silnik to obroty nieco falują przez chwilę po czym wszystko wraca do normy- jednak podczas jazdy czuje spadek mocy. Jakiś tydzień temu zaświeciła mi się 2 razy kontrolka check- ale po zgaszeniu auta już wszystko było normalnie i po tygodniu jazdy kolejny raz się nie zaświeciła... Pomóżcie, co to może być???? Dodam jeszcze, że miesiąc temu wymieniłem pompkę paliwa. proszę o pomoc. Pozdrawiam
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Jak wygladaja sprawy odnosnie filtrow paliwa, powietrza itd...
Kolejna sprawa to uklad zaplonowy, swiece, kable, rozdzielacz, badz apaparat zaplonowy...
Falowanie obrotow, jesli jest zwyzkowe, czyli ida w gore i opadaja, to silnik krokowy do czyszczenia, jesli spadaja w dol, to prawdopodobnie coz z ukladem zaplonowym, bo znaczy ze nie dopala mieszanki...
Opisz cos konkretniej, to bedziemy myslec dalej
Kolejna sprawa to uklad zaplonowy, swiece, kable, rozdzielacz, badz apaparat zaplonowy...
Falowanie obrotow, jesli jest zwyzkowe, czyli ida w gore i opadaja, to silnik krokowy do czyszczenia, jesli spadaja w dol, to prawdopodobnie coz z ukladem zaplonowym, bo znaczy ze nie dopala mieszanki...
Opisz cos konkretniej, to bedziemy myslec dalej
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
jeśli chodzi o silnik krokowy to na forum już czytałem że trzeba wyczyścić i dziś to zrobiłem- jednak nic nie pomogło świece, filtry, olej, płyny, pasek rozrządu były zmieniane przy ostatnim serwisie w niemczech tzn przy 163000km a teraz mam 170000 także myślę że to powinno być ok po takim przebiegu????
[ Dodano: 2008-06-05, 12:30 ]
witam ponownie, doradzono mi żebym przeciścił EGR i włąśnie dziś wyjąłem go. No i mam pytanie: co mam tam wyczyścić???? widzę tam śrubkę typu torx którą można poruszać ( góra - dół) czy można ją przekręcać??? od czego ona jest?? otwory są czyste. I drugie pytanie: gdzie w moim aucie jest sonda lambda gdyż nigdzie na kolektorze jej nie widzę.... a doradzono mi żebym i to sprawdził. mój silnik to 1,6 8V 1994r
[ Dodano: 2008-06-05, 12:30 ]
witam ponownie, doradzono mi żebym przeciścił EGR i włąśnie dziś wyjąłem go. No i mam pytanie: co mam tam wyczyścić???? widzę tam śrubkę typu torx którą można poruszać ( góra - dół) czy można ją przekręcać??? od czego ona jest?? otwory są czyste. I drugie pytanie: gdzie w moim aucie jest sonda lambda gdyż nigdzie na kolektorze jej nie widzę.... a doradzono mi żebym i to sprawdził. mój silnik to 1,6 8V 1994r