po wyczyszczeniu przepustnicy wolne obroty = 2000

Gość

po wyczyszczeniu przepustnicy wolne obroty = 2000

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam. Wyczyscilem przepustnice bo byla z zewnatrz cala w oleju itd ( odma ) wymienialem odme wykrecilem przeplywomiez, podczes czyscienie odlaczylem chyba wlacznik ssania, wyczyscilem wszystko z nagaru i oleju zlozylem ponownie i odpalilem auto... dzialalo normalnie do czasu jak wracalem do domu,

jego wolne obroty to 2000 i dlugo schodzi z obrotów.

Silniek 1.4 16v rocznik 1997.

Macie moze jakies rady ?

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#2

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

A silniczek krokowy ruszales?
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

po tym jak teraz poczytalem na necie to tak, ten silniczek co wyslalem ze to od ssania to w astrze jest silniczek krokowy, wyczyscilem go tylko z nalotu... trzbe ago jakos specjalnie wyczyscic ? nasmarowac ? ustawiac ?

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

sprawdź uszczelkę dookoła obudowy kol. ssącego - może lewe powietrze ssie...

najlepiej benzyną posmarować, bo jak dostanie się do środka przechodząc przez uszczelkę to podniesie jeszcze wyżej obroty...

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#5

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

No to zawiesiles go w pozycji otwartej ;) Generalnie trzeba uwazac przy jego czyszczeniu, by go nie uszkodzic. Ja preferuje reczne mycie szmatka i benzynka ekstrakcyjna grzybka i sprezynki( to samo tyczy sie wneki pod grzybek). Sa i takie szkoly by zanuzac go w benie - jak kto woli ;) Sproboj go wymontowac i przyjrzyj sie czy nie zostal wygiety. Z reguły po jego czyszczeniu autko od nowa "uczy" sie jego ustaiwien przez chwile ma zbyt duze obroty.
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Zrob jak pan Moderator Maryś napisał, generalnie jesli dalej bedzie slabo, to sie nie przejmuj, powinno to samo wrocic do normy po kilkunastu kilometrach ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Gość

#7

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Chyba wiem gdzie lezy problem... ze nie mialem benzolu pod renka umylem wszystko spirytusem przepustnice popszikalem gdzie trzeba wd 40 a silniczka nie i sie zawiesil... wykrece go dzis u umyje w benzolu i popszikam wd40.

Dziekuje za porady chlopaki.

GREEN

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 18 sie 2007, 12:20
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: płd
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: GREEN »

Czy po wymianie uszczelek pod przepustnica sie cos ustawia czy zlozyc i gra :)

macie jakies uwagi porady co do wymiany tych uszczelek .... podobno sa dwi .... czy trudna taka wymiana.
Dzieki za wszelka pomoc.

Astra 1,6 8v x16szr

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#9

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

GREEN, w astrze tak naprawde wszystko jest proste ;) Odkrec przepustnice, wymien sobie uszczelki i skrec na nowo ;) Nic nie trzeba ustawiac.
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

GREEN

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 18 sie 2007, 12:20
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: płd
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: GREEN »

jezeli to takie proste jak piszesz to sie zabieram do pracy w urlopie :)

ODPOWIEDZ