Progi w mojej Asterce juz przeszly do historii. Mam 2 nowe w garazu, oraz zakupilem niezbedne chemikalia typu podklad , baranek , konserwacja do profili zamknietych.
Pytanie.
Czy trudno wymienic prog?? Robil to ktos z was samodzielnie?? czy kozystal tylko i wylacznie z pomocy blacharza??
Jezeli znajdzie sie ktos kto to robil samodzielnie ten zabieg bardzo prosze zeby podzielil si ewskazowkami na ten temat.
Ogilnie ma swoja teorie na ten tamat i mysle ze podolam. Al emoze nie wiem o jakich uikrytych przeszkodach konstrukcyjnych??
Wymiana progow??
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Hehe.
Od czego bedziesz zaczynal ?? Mam nadzieje ze od progow .
Jak sie zdecyduje to moze zaczne i podam tobie jakies rady
Marys masz jakies pomysly, gry plan??
Ja to widze tak:
Nowy prog wstepni ezalozyc na stary. zaznaczyc obrys. No zeby miec pojecie jak wyciac stary. Wszelki espawy, zgrzewy rozwiercic. Pod uszczelkami i pod progiem. Jak sie uda w tensposob wyciagnac stary prog( a raczej to co z niego zostalo) To wtedy wyczyscic wszystko do golej blachy. Zalozyc nowy ustawic przeswity pod drzwiami i pospawac punktowo co ok 10cm na calej dlugosci. Przyszlifowac spawy podrownac. Odtluscic i na to baranek. W srodek konserwacja. Pod spodem masa mitumiczna( takie czarne do konserwacji) .
Cz yto dobry gry plan cza wogole inaczej sie zabierac??
Ale wciaz czekam na podpowiedzi.
Od czego bedziesz zaczynal ?? Mam nadzieje ze od progow .
Jak sie zdecyduje to moze zaczne i podam tobie jakies rady
Marys masz jakies pomysly, gry plan??
Ja to widze tak:
Nowy prog wstepni ezalozyc na stary. zaznaczyc obrys. No zeby miec pojecie jak wyciac stary. Wszelki espawy, zgrzewy rozwiercic. Pod uszczelkami i pod progiem. Jak sie uda w tensposob wyciagnac stary prog( a raczej to co z niego zostalo) To wtedy wyczyscic wszystko do golej blachy. Zalozyc nowy ustawic przeswity pod drzwiami i pospawac punktowo co ok 10cm na calej dlugosci. Przyszlifowac spawy podrownac. Odtluscic i na to baranek. W srodek konserwacja. Pod spodem masa mitumiczna( takie czarne do konserwacji) .
Cz yto dobry gry plan cza wogole inaczej sie zabierac??
Ale wciaz czekam na podpowiedzi.