x17dtl - dylemat z padnietym silnikiem - czy naprawiac?
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
x17dtl - dylemat z padnietym silnikiem - czy naprawiac?
witam
opisywalem wczesniej moje boje z uszkodzonym silnikiem - ciezko odpalal w zimie, kopcil, i szybko sie grzal
rozebralem silnik glowica poszla do sprawdzenia - okazalo sie ze jest popekana co po jej rozebraniu widac podobno golym okiem - raczej nie nadaje sie do naprawy bo musialoby zostac wykonanych kilka spawow co i tak nie dawaloby gwarancji ze wszystko bedzie ok -
stad moje pytanie - co doradzacie? szukac innej glowicy? dodam ze po wyjeciu tlokow cylindry wydaja sie ok - poza jednym gdzie po obwodzie na dlugosci ok 5cm jest wytarty i zrobil sie maly rant z powodu peknietego pierscienia kompresynjego - gladzie poza tym sa ok - nie widac przegrzania
no i mam teraz dylemat...co dalej
opisywalem wczesniej moje boje z uszkodzonym silnikiem - ciezko odpalal w zimie, kopcil, i szybko sie grzal
rozebralem silnik glowica poszla do sprawdzenia - okazalo sie ze jest popekana co po jej rozebraniu widac podobno golym okiem - raczej nie nadaje sie do naprawy bo musialoby zostac wykonanych kilka spawow co i tak nie dawaloby gwarancji ze wszystko bedzie ok -
stad moje pytanie - co doradzacie? szukac innej glowicy? dodam ze po wyjeciu tlokow cylindry wydaja sie ok - poza jednym gdzie po obwodzie na dlugosci ok 5cm jest wytarty i zrobil sie maly rant z powodu peknietego pierscienia kompresynjego - gladzie poza tym sa ok - nie widac przegrzania
no i mam teraz dylemat...co dalej
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
mX17DTL, W takim wypadku jeżeli chcesz odratować ten samochód to musisz kupić sam silnik ( bez osprzętu ) naj lepiej od osób któe udzielają gwarancji ( było już kilka razy na forum, wiec poszukaj adresów ) i w tedy dać komuś aby z dwóch złożył jeden. chyba ze uda sie wyhandlowac tylko głowice, to w tedy powymieniać dodatkowo to co uszkodzone i jedziesz z eleganckim silniczkiem.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
wczoraj udalo mi sie dostac glowice po remoncie - splanowana, naprawione pekniecia, wymienione uszczelniacze dotarte zawory zobaczymy jak bedzie
w kazdym razie dowiedzialem sie ze mam zaloyc miekka uszczelke - mialem metalowa - gosc stwierdzil ze zalozenie znowu metalowej spowoduje ponowne uszkodzenie glowicy
w kazdym razie dowiedzialem sie ze mam zaloyc miekka uszczelke - mialem metalowa - gosc stwierdzil ze zalozenie znowu metalowej spowoduje ponowne uszkodzenie glowicy
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
- Imię: Krzysztof
- Auto: Skoda Octavia
- Silnik: 1,8 20 V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja też wymieniałem głowicę za kompletną z nowymi zaworami i z roczną gwarancją dałem 800 zł. A co do uszczelki to nie wiem bo samochód był robiony u mechanika i nie wiem jaką zakłada się wtedy uszczelkę. Ale chyba jednak lepiej naprawiać swój stary silnik niż kupować drugi silnik bo to w kosztach wychodzi to samo a tu jak swój zrobisz to wiesz co masz. A drugi silnik możesz trafić gorszy i co wtedy dodatkowe koszty.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
Pan Kazio to to raczej nie byl tylko ktos kto na glowicach zjadl zeby
wiem ze generalnie do tego silnika uszczelka jest metalowa - tyle ze opinie sa podzielone jedni twierdza ze metalowe lepiej kompensuja nierownosci glowicy czy bloku a inni ze odwrotnie ze to wlasnie miekkie maja takie wlasciwosci
poza tym facet sprzedajac glowice wyraznie zaznaczyl zeby wlozyc miekka victora reinza tyle ze miekkie sa ale do zwyklego diesla a nie td tyle ze z tego co mi wiadomo glowice sa identyczne
wiem ze generalnie do tego silnika uszczelka jest metalowa - tyle ze opinie sa podzielone jedni twierdza ze metalowe lepiej kompensuja nierownosci glowicy czy bloku a inni ze odwrotnie ze to wlasnie miekkie maja takie wlasciwosci
poza tym facet sprzedajac glowice wyraznie zaznaczyl zeby wlozyc miekka victora reinza tyle ze miekkie sa ale do zwyklego diesla a nie td tyle ze z tego co mi wiadomo glowice sa identyczne
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
mX17DTL, Tak jak piszesz też mi się wydaje ze głowice są identyczne... Może idż do sklepu poproś o katalog i postaraj sie porównać i pogadać ze sprzedawcą. I może jeszcze do tego faceta od głowicy zadzwoń i sie upewnij czy główice sa identyczne, bo mogą być jakieś otwory lekko poprzesuwane i już po zabawie.
[External Link Removed for Guests]