Problem z ABS; pęknięty pierścień na półosi

Gość

Problem z ABS; pęknięty pierścień na półosi

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam serdecznie.

Od pewnego czasu zaczął mi nawalać ABS. Włączał sie bez potrzeby przy prędkościach poniżej 40 km/h. Przepatrzyłam forum i obczaiłem co sprawdzić. Okazało się że pierścień na lewej półosi (ten odpowiedzialny za wysyłanie sygnałów do czujnika ABSu jest pęknięty i pomiędzy dwoma ząbkami jest szersza przerwa niż pomiędzy pozostalymi).
Pytanie brzmi teraz czy muszę wymienić całą półoś czy da sie jakoś to prościej/taniej załatwić.
Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem w tym temacie.

[ Dodano: 2008-06-19, 14:53 ]
A nie wystarczy wymienić sam przegub??

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

tak, wymieniasz bracie przegub caly, bo w komplecie juz jest zebatka ABS-u i powinno byc cacy ;) Bo sam pierscien ABS chyba dostepny nie jest.
Powodzenia :)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Pytałem w sklepie o ten przegub i gościu mi mówi że są jakieś dwa rodzaje do takiej Asi z ABSem. Panowie czym one się różnią i jak to rozpoznać ??

meserter

Astro-maniak
Posty: 90
Rejestracja: 24 paź 2007, 18:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: meserter »

Wydaje mi sie że jeżeli sie różnią wogóle to tylko ilością ząbków..A samego pierścienia raczej nie dostaniesz. Przegób marki Kager z takim pierścieniem u mnie kosztuje jakieś 100 zł.. Bo sam taki założyłem. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ