Ile Fi mm ma przewód paliwowy biegnący od filtra paliwa do pompy. Zgubiłem gdzieś suwmairkę a chcę kupić zawór zwrotny i nie wiem jaki rozmiar.
Astra diesel. 1.7 GM
Średnica otwóru w przewodzie paliwowym
- andrre
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 maja 2008, 8:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
- andrre
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 maja 2008, 8:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
a ja słyszałem różne opinie. Koszt nie wielki w porownaniu z problemami jakie stwarza mi mój diesel podczas rozruchu. Nie chcę się z nim narazie rozstawać i dlatego muszę przygotować go na zimę. Z rana miałem problemy z rozruchem i większość twierdzi żt to wyniki słabej kompresji ... ale:
miałem mierzoną jakieś pół roku temu i najmniej miał 18 na jednym cylindrze, W pozostałych ok 20. To chyba nie jest aż tak tragicznie.
Póki co mam nowe świece żarowe, sprawdzony akumulator, przeczyściłem wszystkie przewody (bo przy dużym poborze prądu żażyła mi się kontrolka +- )
nowy filtr paliwa
teraz ten zaworek
a w następnych dniach chcę pojechać na sprawdzenie ustawienia rozrządu bo miałem robiony 2 lata temu u dobrego specjalisty ale na oko. A czytałem właśnie sporo postów na temat słabego odpalania na zimnym silniku i telepania nim podczas pierwszych sekund. Pomagało ustawienie kąta wtrysku.
miałem mierzoną jakieś pół roku temu i najmniej miał 18 na jednym cylindrze, W pozostałych ok 20. To chyba nie jest aż tak tragicznie.
Póki co mam nowe świece żarowe, sprawdzony akumulator, przeczyściłem wszystkie przewody (bo przy dużym poborze prądu żażyła mi się kontrolka +- )
nowy filtr paliwa
teraz ten zaworek
a w następnych dniach chcę pojechać na sprawdzenie ustawienia rozrządu bo miałem robiony 2 lata temu u dobrego specjalisty ale na oko. A czytałem właśnie sporo postów na temat słabego odpalania na zimnym silniku i telepania nim podczas pierwszych sekund. Pomagało ustawienie kąta wtrysku.
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
powiem ci tak... ja mialem mierzona kompresje wyszla kolo 30atm na kazdym cylindrze ale z ta kompresja to podobno - mowie podobno bo od mechanika to slyszalem - to jest tak ze moze wyjsc dobra jak silnik bierze olej nie wiem co ma jedno do drugiego nie znam sie az tak
poza tym mialem mierzona szczelnosc i ta juz wyszla podobno tragicznie bo wydruku nie widzialem co jeszcze... diesle opla nie sa dobre dzis juz to wiem
no i zasadnicze pytanie czy masz te problemy przy 0st czy moze przy +15 albo jak cieplej jest? jak tak to zakladanie zaworkow nic nie pomoze wierz mi
poza tym mialem mierzona szczelnosc i ta juz wyszla podobno tragicznie bo wydruku nie widzialem co jeszcze... diesle opla nie sa dobre dzis juz to wiem
no i zasadnicze pytanie czy masz te problemy przy 0st czy moze przy +15 albo jak cieplej jest? jak tak to zakladanie zaworkow nic nie pomoze wierz mi
- andrre
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 maja 2008, 8:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
im zimniej tym ciężej ma odpalić - normalne że w komorze mousi wytworzyć się większe ciśnienie żeby wytworzyć mieszankę wybuchową. Do tego aku tedy jest słabszy i wolniej kręci rozrusznikiem.
Gdy wsiadam do rozgrzanego samochodu to pali jak nówka z salonu. Gdy postoi przez noc - muszę mu podgrzać 2 x świece bo inaczej długo kręci.
Po odpaleniu szarpie silnikiem (nie odpala na wszystki gary) i puszcza niebieski dym przez chwilę.
Jeżdżę już 2 lata tym samochodem i mogę już coś powiedzieć na ten temat:
Jest to super silnik dla oszczędnych bo pali ok 5 l czegokolwiek.
Do tego nie straszne mu są przebiegi po 350 kkm ale jest jedno ale"
Gdy zrobi się zimno i nie zadbamy o świece, aku, filtr i ogólnie o paliwo to będziemy zemścić ten silnik na czym tylko świat stoi. Wiem bo sam tego doświadczyłem poprzedniej zimy.
U mnie jednak jest troche inna sprawa bo najprawdopodobniej (chociaż nie chciałbym żeby tak było) silnik ten został kiedyś przegrzany i mogły się zapiec pierścienie zgarniające. ) Dlatego silnik puszcza olej do komory spalania i ogólnie nie trzyma kompresji.
Ponieważ będzie to moja ostatnia zima z tym samochodem dlatego łapię się ostatniej deski ratunku i planuję właśnie założyć ten zaworek i kupię tak zachwalany przez wszystkich użytkowników nastoletnich aut środek o nazwie MotorLife. Nie myliś z moto Doktorem który zagęszcza tylko olej i pokrya silnik niezmywalnym teflonem.
Motor Life to nie jakieś badziewie tylko środek powszechnie stosowany w przemyśle tam gdzie metal trze o metal. Nie poprawie tym może kompresji ale może będzie miał łatwiejszy rozruch na zimnym silniku.
Nie wiem... liczę raczej na cód...
Gdy wsiadam do rozgrzanego samochodu to pali jak nówka z salonu. Gdy postoi przez noc - muszę mu podgrzać 2 x świece bo inaczej długo kręci.
Po odpaleniu szarpie silnikiem (nie odpala na wszystki gary) i puszcza niebieski dym przez chwilę.
Jeżdżę już 2 lata tym samochodem i mogę już coś powiedzieć na ten temat:
Jest to super silnik dla oszczędnych bo pali ok 5 l czegokolwiek.
Do tego nie straszne mu są przebiegi po 350 kkm ale jest jedno ale"
Gdy zrobi się zimno i nie zadbamy o świece, aku, filtr i ogólnie o paliwo to będziemy zemścić ten silnik na czym tylko świat stoi. Wiem bo sam tego doświadczyłem poprzedniej zimy.
U mnie jednak jest troche inna sprawa bo najprawdopodobniej (chociaż nie chciałbym żeby tak było) silnik ten został kiedyś przegrzany i mogły się zapiec pierścienie zgarniające. ) Dlatego silnik puszcza olej do komory spalania i ogólnie nie trzyma kompresji.
Ponieważ będzie to moja ostatnia zima z tym samochodem dlatego łapię się ostatniej deski ratunku i planuję właśnie założyć ten zaworek i kupię tak zachwalany przez wszystkich użytkowników nastoletnich aut środek o nazwie MotorLife. Nie myliś z moto Doktorem który zagęszcza tylko olej i pokrya silnik niezmywalnym teflonem.
Motor Life to nie jakieś badziewie tylko środek powszechnie stosowany w przemyśle tam gdzie metal trze o metal. Nie poprawie tym może kompresji ale może będzie miał łatwiejszy rozruch na zimnym silniku.
Nie wiem... liczę raczej na cód...