Średnica otwóru w przewodzie paliwowym

Awatar użytkownika
andrre

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 maja 2008, 8:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Średnica otwóru w przewodzie paliwowym

#1

Nieprzeczytany post autor: andrre »

Ile Fi mm ma przewód paliwowy biegnący od filtra paliwa do pompy. Zgubiłem gdzieś suwmairkę a chcę kupić zawór zwrotny i nie wiem jaki rozmiar.

Astra diesel. 1.7 GM

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

nie wiem jakiej srednicy jest przewod ale...zakladanie tego zaworu w niczym nie pomaga to chyba tylko taki psychologiczny aspekt :)

Awatar użytkownika
andrre

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 maja 2008, 8:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: andrre »

a ja słyszałem różne opinie. Koszt nie wielki w porownaniu z problemami jakie stwarza mi mój diesel podczas rozruchu. Nie chcę się z nim narazie rozstawać i dlatego muszę przygotować go na zimę. Z rana miałem problemy z rozruchem i większość twierdzi żt to wyniki słabej kompresji ... ale:

miałem mierzoną jakieś pół roku temu i najmniej miał 18 na jednym cylindrze, W pozostałych ok 20. To chyba nie jest aż tak tragicznie.

Póki co mam nowe świece żarowe, sprawdzony akumulator, przeczyściłem wszystkie przewody (bo przy dużym poborze prądu żażyła mi się kontrolka +- )

nowy filtr paliwa

teraz ten zaworek

a w następnych dniach chcę pojechać na sprawdzenie ustawienia rozrządu bo miałem robiony 2 lata temu u dobrego specjalisty ale na oko. A czytałem właśnie sporo postów na temat słabego odpalania na zimnym silniku i telepania nim podczas pierwszych sekund. Pomagało ustawienie kąta wtrysku.

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

powiem ci tak... ja mialem mierzona kompresje wyszla kolo 30atm na kazdym cylindrze ale z ta kompresja to podobno - mowie podobno bo od mechanika to slyszalem - to jest tak ze moze wyjsc dobra jak silnik bierze olej nie wiem co ma jedno do drugiego nie znam sie az tak
poza tym mialem mierzona szczelnosc i ta juz wyszla podobno tragicznie bo wydruku nie widzialem co jeszcze... diesle opla nie sa dobre dzis juz to wiem
no i zasadnicze pytanie czy masz te problemy przy 0st czy moze przy +15 albo jak cieplej jest? jak tak to zakladanie zaworkow nic nie pomoze wierz mi

Awatar użytkownika
andrre

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 maja 2008, 8:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: andrre »

im zimniej tym ciężej ma odpalić - normalne że w komorze mousi wytworzyć się większe ciśnienie żeby wytworzyć mieszankę wybuchową. Do tego aku tedy jest słabszy i wolniej kręci rozrusznikiem.

Gdy wsiadam do rozgrzanego samochodu to pali jak nówka z salonu. Gdy postoi przez noc - muszę mu podgrzać 2 x świece bo inaczej długo kręci.

Po odpaleniu szarpie silnikiem (nie odpala na wszystki gary) i puszcza niebieski dym przez chwilę.

Jeżdżę już 2 lata tym samochodem i mogę już coś powiedzieć na ten temat:
Jest to super silnik dla oszczędnych bo pali ok 5 l czegokolwiek.
Do tego nie straszne mu są przebiegi po 350 kkm ale jest jedno ale"

Gdy zrobi się zimno i nie zadbamy o świece, aku, filtr i ogólnie o paliwo to będziemy zemścić ten silnik na czym tylko świat stoi. Wiem bo sam tego doświadczyłem poprzedniej zimy.

U mnie jednak jest troche inna sprawa bo najprawdopodobniej (chociaż nie chciałbym żeby tak było) silnik ten został kiedyś przegrzany i mogły się zapiec pierścienie zgarniające. ) Dlatego silnik puszcza olej do komory spalania i ogólnie nie trzyma kompresji.

Ponieważ będzie to moja ostatnia zima z tym samochodem dlatego łapię się ostatniej deski ratunku i planuję właśnie założyć ten zaworek i kupię tak zachwalany przez wszystkich użytkowników nastoletnich aut środek o nazwie MotorLife. Nie myliś z moto Doktorem który zagęszcza tylko olej i pokrya silnik niezmywalnym teflonem.

Motor Life to nie jakieś badziewie tylko środek powszechnie stosowany w przemyśle tam gdzie metal trze o metal. Nie poprawie tym może kompresji ale może będzie miał łatwiejszy rozruch na zimnym silniku.

Nie wiem... :| liczę raczej na cód...

ODPOWIEDZ