zasilanie lodówki samochodowej.
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
zasilanie lodówki samochodowej.
Witam kolegów. powiedzcie mi prosze skond najlepiej pociągnąć zasilanie do bagażnika. mam 2 typy albo wpiąć sie w skrzynke bezp. koło kierownicy albo prosto pod aku. Prąd jaki przewiduje to ok 10-15A i przewód 4mm2 Jako że kupiłem ostatnio tanią lodówke samochodową która pobiera 3A prądu. ale po moim własnoręcznym tuningu będzie pobierała w granicach 10A potrzebuje rady jak pociągnąc kabel. między skrzynką bezp a bagażnikiem to proste ale jak bym chciał sie podpiąć bezpośrednio pod akumulator to niewiem którendy ciągnąć druta
Elektrownia wiatrowa to jest to
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
żadna filozofia, każdą wolną dziurką...dziaba20 pisze:to niewiem którendy ciągnąć druta
Np z prawej strony tam gdzie wchodzi wężyk od spryskiwaczy. masz kabel 4mm2 bez problemu 2 sztuki przejdą.Pamiętaj aby dać bezpiecznik na kabel.No i będziesz musiał pamiętać o jej wyłanczaniu(to pewnie wiesz), bo będzie niespodzianka rano:D
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
witam ponownie instalacja już zrobiona. podpiołem sie pod gniazgo bezpieczników i przekaźników pod kierownicą w miejsce gdzie przychodzi 20A bezpiecznik. akurat u mnie nie wykorzystywany. A jeśli chodzi o tuning to na allegro można kupić ogniwa peltiera. [External Link Removed for Guests] i tak mam zamiar to zrobić żeby dołozyć minimum 1 ogniwo. może nawet 2 i wtedy uzyskam większą moc chłodzenia. pozatym mam zamiar poprawić przewodność cieplną między radiatorami a modułem poprzez paste termoprzewodzącą. no i wiadomo jakiś przełącznik musze zrobić co by załanczał 1 lub 2 lub 3 ogniwa jednocześcnie. tylko tak sie zastanawiam czy gniazdo zapalniczki to wytrzyma bo pobór prądu będzie koło 11A max a gniazdo jest na 10A jeśli nie to będe musiał zrobić jakiś układ czasowy co będzie wyłanczał to trzecie ogniwo po np 2H żeby gniazda nie przegrzać. no i pytanie czy alternator wytrzyma takie obciążenie.
Elektrownia wiatrowa to jest to