Założenie centralki otwierającej zamek centralny

Adamo

Astro-maniak
Posty: 287
Rejestracja: 23 lut 2007, 6:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Założenie centralki otwierającej zamek centralny

#1

Nieprzeczytany post autor: Adamo »

Mam prośbę gdyż z takich rzeczy jestem dość zielony, ale...

Czy ktoś by mogł mi wytłumaczyć jak krowie na rowie co zrobić, chodzi mi o podłączenie centrali do zamka. Kupiłem sobie minister plus (
[External Link Removed for Guests] ) i chciałbym go o własnych siłach założyć, ale nie mam pojecia jakie gable do czego są w tej wiązce koło drzwi kierowcy.

Czy to jest trudne i raczej mam jechać do specjalisty, czy idzie opisać ze schematu gdzie jaki kabel wpiąć. Z opisem kabli na centralce to sobie w sumie poradziłem, ale z kablami w asterce lipa, nie wiem.

Schemat centralki

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Jeżeli możecie pomóc to z góry wielkie dzięki.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

ciężko to wytłumaczyć. Ja wolałbym dać te 50zł i iść do elektryka żeby to założył.

Osobiście jeśli nie chcesz dużo się męczyć to kable sterujące centralnym podłącz do wiązki drzwi ale od strony pasażera - ja tak zrobiłem ze względu na bardzo łatwy dostęp do tej wiązki po wyjęciu schowka.

nie pamiętam niestety już jakie to były kolory kabli ale na 200% znajdziesz tę informację gdzieś w internecie - na tym forum chyba nie ale na 100% na astra tuning team.
trzeba jedynie pamiętać że oprócz tych 2 kabli idących do siłownika w które trzeba się wpiąć idą jeszcze 2 kable w tym samym kolorze więc trzeba być ostrożnym i nie ciąć bezmyślnie ;)

Adamo

Astro-maniak
Posty: 287
Rejestracja: 23 lut 2007, 6:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Adamo »