Nie odpala i zgasł podczas jazdy
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 08 mar 2008, 23:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 02 mar 2008, 23:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 02 mar 2008, 23:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 07 gru 2007, 21:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: potęgowo
- Kontakt:
moj kolega w astrze mial ten sam przypadek co Ty i jak nie dziala ci licznik to wymien linke i będzie wszystko ok to wina impulsatora a linki kosztują w sklepie w granicach 50 zł więc nie wiem czy opłaca Ci się kupić uzywaną...
moja asterka
[External Link Removed for Guests]
sprzedam części silnikowe astra 1.4 oraz dużo części do astry 1.6 [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
sprzedam części silnikowe astra 1.4 oraz dużo części do astry 1.6 [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 02 mar 2008, 23:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Linka wymieniona, podkręciłem śrubkę na reduktorze o 2 obroty w prawo i przestał gasnąć, obroty jałowe są bardzo stabilne, nie ma falowania i opadania tak jak kiedys, na dodatek silnik znacznie się ożywił i ma teraz więcej mocy na gazie niz na benzynie.
JVC KD-SH99R + Audio Art nxs2120 + Powerbass S-6C + B2H76R + Emphaser EG15 =
Sie pogniotło o słupa, się wzięło młotka i wyklepało
Sie pogniotło o słupa, się wzięło młotka i wyklepało
Mam coś podobnego ze swoją Astrą. Silnik 1.6 8V (71PS). Auto po prostu nie chce wkręcać się na obroty, ma strasznego muła jakby miało pojemność 0.9. z Seicento. Nie da się jechać więcej niż 100, pali dwa razy więcej niż normalnie, czasem długo odpala i łapie wysokie obroty, a jeśli spróbuję wkręcić go na obroty auto gaśnie. Wymieniałem już filtr paliwa, oleju i olej oraz gumę od filtru powietrza, ale nic to nie dało. Za parę dni jadę Astrą na komputer bo ciężko się nią jeździ. Ktoś może mi doradzić, co to może być? Każdy mechanik ma swoją wersję, a każda wersja kosztuje ekstra. Z góry dzięki za pomoc!
P.S - Czy ktoś wie, czy wymiana amortyzatorów na sportowe w astrze spowoduje, że będzie lepiej się prowadzić?
P.S 2 - Jaki może być powód, że podczas jazdy auto ściąga w lewo?
P.S - Czy ktoś wie, czy wymiana amortyzatorów na sportowe w astrze spowoduje, że będzie lepiej się prowadzić?
P.S 2 - Jaki może być powód, że podczas jazdy auto ściąga w lewo?
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 25 kwie 2008, 22:51
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Wilczyce-Rzeszów
- Kontakt:
Wczoraj urwała mi sie linka prędkościomierza. Silnik, po podgrzaniu, na wolnych obrotach ledwo się kręci i oczywiscie wywala bład 24. Po za tym przyspiesza i jeżdzi ok. Jeśli te wolne obroty poprawią się po wymianie linki bede naprawde zszokowany
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-07-07, 21:36 ]
Wymieniłem linke i jak narazie obroty są ok i błedu nie wywala ...
Mam wrazenie że komuś lece dobre piwo bo wogóle nie powiazałem faktu niskich wolnych obrotów z urwaną linką
Pozdrawiam
- dudzik
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 cze 2008, 0:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
Witam serdecznie opisze mój problem jaki dziś mi sie przydarzył może komus kiedyś pomoże gdyz go rozwiązałem. A więc rano odpalając auto przejechałem jakieś może 200m i auto zgasło, pojawiła się kontrolka silnika z iskrą. Próbowałem dalej odpalić rozrusznik chodził ale silnik nie chciał odpalić, Co się okazało został zalany i nie chciał odpalić. A teraz mam pytanie do was czy jest jakaś możliwośc zabezpieczenia sie aby znów się silnik nie zalał?