1,4 16v silnik pracuje jak diesel
- johny4578
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lip 2008, 17:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Wydaje mi sie ze dobrze odczytuje, posępowałem zgodnie z instukcja,,, i też sie dziwiłem ze nie wyskakuje najpierw kod 12. A olej jest mineralny, i mechanik stwierdził ze po wymianie uszczelki nie ma sensu zmieniać na nowy bo ten jest całkiem dobry. Zdziwiło mnie to bo przecież napewno był troszku wymieszany z płynem chłodniczym.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Najprwdopodobniej masz kody czterocyfrowe i odczyt następuje od razu bez żadnego kodu 12. 10 mrugnięc oznacza 0 więc Twój kod powinien wygłądac tak
1405
a oznacza "Uszkodzenie zaworu EGR"
Kody do naszych silniczków znajdziesz w linku który podał TomC następnie zakładka TECHNIKA i na koniec Wykryj to Sam. Na samym dole strony jest link do innych kodów: " Inne kody plik w formacie Excela do pobrania kody.xls "
Mam nadzieję, że pomogłem
1405
a oznacza "Uszkodzenie zaworu EGR"
Kody do naszych silniczków znajdziesz w linku który podał TomC następnie zakładka TECHNIKA i na koniec Wykryj to Sam. Na samym dole strony jest link do innych kodów: " Inne kody plik w formacie Excela do pobrania kody.xls "
Mam nadzieję, że pomogłem
- johny4578
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lip 2008, 17:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Pewnie ze pomogłeś. Dzięki serdeczne, już myślałem ze będę musiał płacić 40zł za podłączenie do komputera.
[ Dodano: 2008-07-15, 23:57 ]
Poczytałem o tym ERG, i jedyne objawy jakie są przy tym to zamulenie silnika i przerywanie w trakcie dodawanie gazu, takrze nie jestem pewien czy to jest do końca to. Ale dowiedziałem sie od kumpla ze to moze być hydrauliczny regulator luzów na zaworach(potocznie kasator). Kiedy silnik jest zimny i olej gęsty wszystko ok. ale jak sie rozgrzeje i olej robi sie rzadszy zaczyna trajkotać i chodzi jak diesel. Co o tym myślicie???
[ Dodano: 2008-07-15, 23:57 ]
Poczytałem o tym ERG, i jedyne objawy jakie są przy tym to zamulenie silnika i przerywanie w trakcie dodawanie gazu, takrze nie jestem pewien czy to jest do końca to. Ale dowiedziałem sie od kumpla ze to moze być hydrauliczny regulator luzów na zaworach(potocznie kasator). Kiedy silnik jest zimny i olej gęsty wszystko ok. ale jak sie rozgrzeje i olej robi sie rzadszy zaczyna trajkotać i chodzi jak diesel. Co o tym myślicie???
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 11 paź 2007, 20:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Dlatego pytałem jaki olejem zalałeś - jak lichy olej słabe parametry to może tak być - zwłaszcza jak dodałeś: wlałeś stary olej z resztaki płynu.jakim olejem go zalałeś może jakiś lichy, a może nawalił któryś z samoregulatorów zaworów.?
U siebie wymieniałem 3 samolegulatory czy jak to zwiesz hydrauliczny regulator luzów na zaworach.
[External Link Removed for Guests]
Moje Autko: [External Link Removed for Guests]
Moje Autko: [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 18 lis 2007, 14:41
- Imię: Michael
- Auto: V850
- Silnik: B5252S
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: MCE
- Kontakt:
Wtrącę jeszcze moje dwa grosze, bo mam podobny problem.
Jakiś czas temu astra 1.4 2000r. zaczęła klekotać jak dizel, przy przebiegu 70kkm.
Został wymieniony rozrząd, niby jest lepiej, ale jak by się dłużej wsłuchać w silnik to coś brzęczy. Dodatkowo auto kaprysi - jednego dnia rano idzie jak burza, następnego przerywa jakby nie paliło na któryś gar. Czasem usterka przechodzi po nagrzaniu, czasem nie. Czasem po odpaleniu jest dobrze i na trasie zaczyna grymasić. Wymieniłem świece, teraz czekam na kable - zamówiłem NGK, mam nadzieję że dobrze wybrałem i że problem zniknie. Olej wymieniany jakiś czas przed rozrządem na mobil syntetyk.
Takie efekty są zarówno na gazie jak i na benzynie, gdzie jeszcze szukać przyczyny tego zjawiska?
Pozdro!
Jakiś czas temu astra 1.4 2000r. zaczęła klekotać jak dizel, przy przebiegu 70kkm.
Został wymieniony rozrząd, niby jest lepiej, ale jak by się dłużej wsłuchać w silnik to coś brzęczy. Dodatkowo auto kaprysi - jednego dnia rano idzie jak burza, następnego przerywa jakby nie paliło na któryś gar. Czasem usterka przechodzi po nagrzaniu, czasem nie. Czasem po odpaleniu jest dobrze i na trasie zaczyna grymasić. Wymieniłem świece, teraz czekam na kable - zamówiłem NGK, mam nadzieję że dobrze wybrałem i że problem zniknie. Olej wymieniany jakiś czas przed rozrządem na mobil syntetyk.
Takie efekty są zarówno na gazie jak i na benzynie, gdzie jeszcze szukać przyczyny tego zjawiska?
Pozdro!
- johny4578
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lip 2008, 17:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 18 lis 2007, 14:41
- Imię: Michael
- Auto: V850
- Silnik: B5252S
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: MCE
- Kontakt:
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 03 sie 2007, 8:06
- Imię: Adam
- Auto: Astra kombi
- Silnik: 1,6 16v
- Lokalizacja: Gródków
- Kontakt:
- johny4578
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lip 2008, 17:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lip 2008, 22:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: