Problemy z układem chłodzenia
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 mar 2008, 17:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Problemy z układem chłodzenia
Zrobiło mi straszne ciśnienie w układzie i wyrzuciło płyn przez korek od zbiorniczka wyrównawczego. Dodam że wentylator włącza mi się tak 95 stopni, chłodnica jest ciepła, termostat miałem wymieniany z jakieś 3-4 miesięcy temu. Rano jak sprawdzałem to miałem praktycznie 0 płynu w zbiorniczku musiałem dolewać, a jak wyrzucało zbiornik był praktycznie pełny.
W następnym dniu to samo ale strasznie kipiało ze zbiorniczka wyrównawczego. Co to może być, termostat może sie nie otwierać Dodam że jak się silnik nagrzeje to płynu w zbiorniczku przybywa pod sam korek. Oleju mi nie przybywa a w płynie chłodniczym też nie mam oleju.
Dziś wyszyły mi 2 rzeczy, mianowicie nie wiem dlaczego robi się piana w zbiorniczku wyrównawczym raczej tak nie powinno być, a 2 sprawa to dałem ogrzewanie na ful i nic leci mi zimne powietrze. Dodam że do zaworu mam węże gorące a za zaworem już nie, nie wiem czy będę miał zawieszony zawór czy coś już go raz wymieniałem i bardzo bardzo było mi go zdobyć przez to że mam klimę i do zaworu idą 4 węże a nie 3. Cholera co może się dziać
W następnym dniu to samo ale strasznie kipiało ze zbiorniczka wyrównawczego. Co to może być, termostat może sie nie otwierać Dodam że jak się silnik nagrzeje to płynu w zbiorniczku przybywa pod sam korek. Oleju mi nie przybywa a w płynie chłodniczym też nie mam oleju.
Dziś wyszyły mi 2 rzeczy, mianowicie nie wiem dlaczego robi się piana w zbiorniczku wyrównawczym raczej tak nie powinno być, a 2 sprawa to dałem ogrzewanie na ful i nic leci mi zimne powietrze. Dodam że do zaworu mam węże gorące a za zaworem już nie, nie wiem czy będę miał zawieszony zawór czy coś już go raz wymieniałem i bardzo bardzo było mi go zdobyć przez to że mam klimę i do zaworu idą 4 węże a nie 3. Cholera co może się dziać
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 01 lip 2008, 20:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kołbiel
- Kontakt:
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 mar 2008, 17:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 mar 2008, 17:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
taki gość mi powiedział żebym tak zrobił odkręcił korek i zapalił samochód i patrzeć co sie dzieje jak sie nic zbytnio nie dzieje to korek w dupe daje. Z korka wujołem jeden ten zaworek i narazie by było ok. Tylko potem jak odkręciłem korek to wykipiała mi piana, włączyłem na ful grzanie w aucie i lipa nie mam a przecież z 2-3 miesięcy temu było wszysko oki.
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
A sprawdz jeszcze szczelnosc korka i wogole ukladu chlodzenia. No ja w asterce ni emam problemow z chlodzeniem. Ale pamietam jak wujek wydal mase kasy na mechanikow. Problem objawial sie podobnie tyle ze w Toledo z silnikiem 1,8. Jak sie okazalo w praniu jakas melepeta(czytaj ktoras z kobiet jezdzacych tym samochodem) odkrecala po cos korek od zbiorniczka wyrownawczego. Jak go zakrecila to tak ze jeden z oringow sie uszkodzil. Uklad nie trzymal cisnienia i w mig mu gotowalo. Wymaiana ferelnego oringu zalatwila sprawe. Ot takie hokus pokus, sam sie dziwilem, ale to bylo to.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 mar 2008, 17:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- kris-591
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 maja 2008, 13:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 mar 2008, 17:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- kris-591
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 maja 2008, 13:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt: