termostat na chlodnicy
termostat na chlodnicy
witam mam pytanie na temat termostatu który znajduje sie w chlodnicy otóz czy da sie go wymienic bez usuwania calej ilosci plynu chlodzacego? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 31 sie 2007, 22:27 przez michal26, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
presostatu? chodzi o termostat a jeszcze innaczej czujnika temperatury?
jeśli o to chodzi to niestety ale jest to niemożliwe bo jak wiesz znajduje się na dole chłodnicy więc odkręcasz i leci.. pozatym nowy płyn aż tak dużo nie kosztuje...
jeśli o to chodzi to niestety ale jest to niemożliwe bo jak wiesz znajduje się na dole chłodnicy więc odkręcasz i leci.. pozatym nowy płyn aż tak dużo nie kosztuje...
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ups pomyliłem się
"Aby po wykręceniu czujnika nie wypłynęła ciecz chłodząca, trzeba nieco spuścić cieczy z układu"
Jeśli chodzi o ponowne zalanie tego samego płynu to moim skromnym zdaniem chyba nie powinno się tego robić, ale głowy sobie za to nie dam uciąć
"Aby po wykręceniu czujnika nie wypłynęła ciecz chłodząca, trzeba nieco spuścić cieczy z układu"
Jeśli chodzi o ponowne zalanie tego samego płynu to moim skromnym zdaniem chyba nie powinno się tego robić, ale głowy sobie za to nie dam uciąć
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W "Sam naprawiam" piszą, że po spuszczeniu płynu trzeba zalewać nowym.
Jest to konieczne, ponieważ antykorozyjne składniki cieczy osadzają się w fazie docierania na aluminiowych powierzchniach nowych elementów, tworząc długotrwałą warstwę ochronną. W zlanej cieczy ilość tych składników jest już na ogół niewystarczająca dlla stworzenia odpowiedniej warstwy antykorozyjnej na nowych częściach.
[External Link Removed for Guests]