W dziale linkownia znalazlem informacje odnosnie szarpania silnika w czasie jazdy - podobno wymiana poduszek pod skrzynia i silnikiem rozwiazuje problem.
Fachowiec od diesli powiedzial ze te astry tak maja i jest to pompa wtrysku a dokladnie dozownik paliwa w srodku.
Lekarstwem jest tylko jakoby wymiana pompy bo tego nie da sie naprawic.
Czy ktos ma lub mial taki problem?
Jesli tak to prosze o stosowny komentarz.
szarpiąca astra 1,7 TD 1995
- andkoc71
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lip 2008, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
andkoc71, szarpie ci silnikiem a my jesteśmy niewiadomo jak genialni i że wiemy jak ci szarpie...
I z szukaniem sie nie wysiliłeś bo było o tym z 3 razy. I autokącik [External Link Removed for Guests] dzial technika -> napraw to sam. Tam też jest kilka kwestji z tym związanych.
I z szukaniem sie nie wysiliłeś bo było o tym z 3 razy. I autokącik [External Link Removed for Guests] dzial technika -> napraw to sam. Tam też jest kilka kwestji z tym związanych.
[External Link Removed for Guests]
- andkoc71
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lip 2008, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Na jałowym chodzi dobrze i równo. Po ruszeniu na każdym biegu w zakresie dość niskich obrotów jedzie jak kangur ( wrażenie jakby ktoś zaciskał i puszczał na zmianę przewód paliwowy )Nie mogę jechać płynnie.Czasami jedzie dobrze ale w większości szarpie. Teraz chyba w miarę jasno opisałem.
Szukałem [External Link Removed for Guests] tutaj ale nie za bardzo mi wyszło.
Ten spec diesel twierdzi jak już pisałem - pompa i koniec.
Szukałem [External Link Removed for Guests] tutaj ale nie za bardzo mi wyszło.
Ten spec diesel twierdzi jak już pisałem - pompa i koniec.
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
andkoc71 dokładnie o taki opis chodzi, też to miałem, u mnie akurat poskutkowało wypruycia katalizatora. Powiedział ze pompa bo pełna regeneracja może dojść do 2500pln. A oto artykół z autokącika:
120. Astra 1,7DTL szarpanie silnika - Rok walczyłem z szarpiącą Asrtą 1,7DTL. ( Szarpanie w zakresie obrotów 1400 a 1600). Różni mechanicy mówili, że winna jest pompa wtryskowa, sprzęgło. Wszystko zostało sprawdzone i nic to jednak nie pomogło. Postanowiłem sprawdzić poduszki podtrzymujące silnik, mechanik obejrzał i mówił, że są OK. Ja jednak postanowiłem je wymienić, zaczynając od tej nad skrzynią biegów. Po wymianie szarpanie całkowicie ustało, różnica pomiędzy poduszką starą a nową polegała na tym, że stara nie była popękana ani guma nie odkleiła się od części metalowej a po prostu była bardzo, ale to bardzo (marekmiko).
Ja mialem to samo przed swietami szarpalo mi i drzalo Wielu mechaniorow stwierdzalo ze wina w poduszkach gdyby nie moja dociekliwosc wymienial bym je ale : Wina byla w drazku STABILIZATORA -> koncowka byla oderwana od wachacza to jest dosc czesty przypadek ostatnio oderwala mi sie 2 -> teraz mam 2 wymienione i Piknie smiga. Radze skrecic kola i popatrzec czy wszystko jest tak jak powinno byc (Oberon).
137. Szarpiący dtl - wskazowka dla tych, co dalej walcza z szarpiacymi dtl-ami przy probie przyspieszenia po zejsciu z obrotow. W moim przypadku wymiana poduszki skrzyni biegow nie rozwiazala sprawy do konca, wiec pojechalem do specow od diesli w miescie. Okazalo sie, ze mam wywalony amortyzatorek przy pompie wtryskowej (bosch). jego wymiana wyleczyla mojego asterixa z szarpania (ex_perimental).
A to link z forum ( niestety kiepska szukarka tu jest ):
[External Link Removed for Guests]
Było jeszcze coś ale nie moge znaleść
120. Astra 1,7DTL szarpanie silnika - Rok walczyłem z szarpiącą Asrtą 1,7DTL. ( Szarpanie w zakresie obrotów 1400 a 1600). Różni mechanicy mówili, że winna jest pompa wtryskowa, sprzęgło. Wszystko zostało sprawdzone i nic to jednak nie pomogło. Postanowiłem sprawdzić poduszki podtrzymujące silnik, mechanik obejrzał i mówił, że są OK. Ja jednak postanowiłem je wymienić, zaczynając od tej nad skrzynią biegów. Po wymianie szarpanie całkowicie ustało, różnica pomiędzy poduszką starą a nową polegała na tym, że stara nie była popękana ani guma nie odkleiła się od części metalowej a po prostu była bardzo, ale to bardzo (marekmiko).
Ja mialem to samo przed swietami szarpalo mi i drzalo Wielu mechaniorow stwierdzalo ze wina w poduszkach gdyby nie moja dociekliwosc wymienial bym je ale : Wina byla w drazku STABILIZATORA -> koncowka byla oderwana od wachacza to jest dosc czesty przypadek ostatnio oderwala mi sie 2 -> teraz mam 2 wymienione i Piknie smiga. Radze skrecic kola i popatrzec czy wszystko jest tak jak powinno byc (Oberon).
137. Szarpiący dtl - wskazowka dla tych, co dalej walcza z szarpiacymi dtl-ami przy probie przyspieszenia po zejsciu z obrotow. W moim przypadku wymiana poduszki skrzyni biegow nie rozwiazala sprawy do konca, wiec pojechalem do specow od diesli w miescie. Okazalo sie, ze mam wywalony amortyzatorek przy pompie wtryskowej (bosch). jego wymiana wyleczyla mojego asterixa z szarpania (ex_perimental).
A to link z forum ( niestety kiepska szukarka tu jest ):
[External Link Removed for Guests]
Było jeszcze coś ale nie moge znaleść
[External Link Removed for Guests]
- andkoc71
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lip 2008, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt: