Wspomaganie kierownicy kompletne

zen86

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: zen86 »

cr2sher, a co bymmusial wymienic jesli mam altka na waskim pasku i chce zalozyc wspomaganie ktore jest na szerokim. napewno altka lub samo kolo na szerokie. a na dole ? mam waskie kolo wiec na szerokie? i wtedy napedza szerokim altka i pompe ? czy lepiej w pompie zmienic na waske kolo i tez puscic wszystko na waskim ? wogole jak to jest bo niektorzy pisza ze maja 2 paski. osobno altek i pompa.

cr2sher

Astro-maniak
Posty: 826
Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
Imię: Paweł
Auto: oBoRa
Silnik: Benzynowy
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź

#12

Nieprzeczytany post autor: cr2sher »

zen86, no bo tak powinno być że osobno masz alternator i osobno pompę wspomagania. W pompie którą ja mam należałoby zmienić koło pasowe na wąski pasek i koło na dole silnika na podwójne.
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł

[External Link Removed for Guests]

------------------------------------------------

Obrazek

zen86

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: zen86 »

no dzieki. to juz mi wyjasniles sprawe. czyli na dole podwojne kolo i osobno altek i pompa . a jak jest regulowana pompa ? tj naciag paska ? tak jak altek ze sie cala pompe przesuwa? a jak to jest jesli jest szeroki pasek - wtedy jest wszystko na 1 pasku czy tez na 2 osobnych ??

cr2sher

Astro-maniak
Posty: 826
Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
Imię: Paweł
Auto: oBoRa
Silnik: Benzynowy
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź

#14

Nieprzeczytany post autor: cr2sher »

zen86, hmmm masz taki specjalny wspornik i przesuwasz całą pompę i naciągasz nią pasek
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł

[External Link Removed for Guests]

------------------------------------------------

Obrazek

mitring

Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 01 mar 2008, 9:41
Imię: Piotr
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9TD, Astra G
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: mitring »

Odświeżę temacik ;) dziś wymieniałem chłodnicę ze znajomym, i teraz okazuje się ze mam dość mocne bicie na kole pasowym od pompy do wspomagania. Czy tak jak wspomniane wcześnie (pytam aby się upewnić) pompa od vectry, kadeta będzie pasowała ? Jeśli będzie to która jest najtańsza, nie chcę wydawać 200zł na to, ponieważ za ok 4 miesiące chcę sprzedać asterkę a nabyć Astre 2 :D lub F-ke ale z mocniejszym silniczkiem :)

Wołek

Astro-maniak
Posty: 278
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:04
Imię: Paweł
Auto: Astra G caravan 02'
Silnik: 2.0 DTI
Lokalizacja: Warszawa / Ciechanów
Pomocny: 5 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Wołek »

Witam,
proszę o pomoc. ;)
Seryjnie nie mam, a muszę sobie kupić wspomaganie kierownicy, np przed chwilą dzwoniłem do gościa, za kompletne wspomaganie krzyknał mi 700zł. Cena aż odstrasza.
A niedługo przyjdą mi felgi 15', także ze skręcaniem byłoby cięzko. :?
Stad moje pytanie, co wchodzi w zestaw 'kompletu' wspomagania, konkretnie jakie części?
To sam spróbuję odzielnie poszukać, może taniej mnie to wyjdzie..
Pozdrawiam i proszę o odp.
Obrazek

dziaba20

Astro-maniak
Posty: 89
Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Młynka
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: dziaba20 »

pompa wspomagania
zbiornik wyruwnawczy
maglownica
przewody

chyba tyle ale pewności niemam bo niemam wspomagania ale kuzyn mojej żony co jest mechanikiem mi mówił co bym musiał se załatwić żeby mi to założył narazie odpuściłem z braku funduszy

moje pytanko kolego bo też mam F z 99 roku i sie zastanawiałem nad zmianą felg na 14 albo 15 ale obawiałem sie że nie wejdą. napisz dokładnie jakie te felgi zamówiłeś i jakie będziesz miał oponki oraz czy coś robiłeś z zawieszeniem będe wdzięczny
Elektrownia wiatrowa to jest to

Wołek

Astro-maniak
Posty: 278
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:04
Imię: Paweł
Auto: Astra G caravan 02'
Silnik: 2.0 DTI
Lokalizacja: Warszawa / Ciechanów
Pomocny: 5 razy
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: Wołek »

Felgi będą 195/60 R15.. nie obejdzie się bez odginania rantu z tyłu, bo mogą nie wejść. Ale metoda sprawdzona, felgi jeździły w astrze, co prawda z Niemiec, ale to bez różnicy. CO do zawieszenia jeszcze o tym nie myślałem, ale trzeba będzie coś z tym zrobić :P
Obrazek

lysy020

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 01 kwie 2008, 22:38
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pilica
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: lysy020 »

Witam
mam pytanko czy wspomaganie tzn ppompa i maglownica i przewody z astry gsi beda pasowac do mojego sedanika z silnikiem 1.4??

Wołek

Astro-maniak
Posty: 278
Rejestracja: 07 lis 2007, 14:04
Imię: Paweł
Auto: Astra G caravan 02'
Silnik: 2.0 DTI
Lokalizacja: Warszawa / Ciechanów
Pomocny: 5 razy
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: Wołek »

Maglownica napewno tak, nie wiem jak pompa i z przewodami tez może byc problem. Ja zakładałem u siebie ostatnio wspomaganie mam 1.4 a wspomaganie było od 1.8 16v. I były problemy, przewody pasowały, maglowanica też, a problem był z pompą, i alternatoram i kołami pasowymi. Ale wszytsko już ogarnięte i działa jak należy. Wileka ulga.
Obrazek

ODPOWIEDZ