A mianowicie, po wymianie kolektora ssacego wyskoczyly mi nastepujace bledy...
Kod informujący o zbyt niskim napięciu na czujniku może świadczyć o zwarciu do masy, zaś o zbyt wysokim
- o przerwie w przewodzie lub styku.
12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek
17 Wtryskiwacz
22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie
25-28 Wtryskiwacze 1-4 - zbyt wysokie napięcie
35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków
63 Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie
64 Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie
Pytanie teraz takie, czy isc z tym do zwyklego mechaniora i pokazac mu bledy, czy raczej do elektryka samochodowego... bo w sumei wiekszosc rzeczy wstazuje na usterki kabli niz mecaniczne...
Jakas rada ?
ps, autko daje sie odpalac i jezdzi, z tym ze bieg jalowy przesunal sie do gory o jakies 500-600prm.
Błedy po wymianie kolektora... gdzie siez nimi udac ? ;)
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 18 cze 2007, 20:15
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G
- Silnik: y17dt
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Błedy po wymianie kolektora... gdzie siez nimi udac ? ;)
pozdrawiam WARY
------------------------------------------
"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
------------------------------------------
"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt: