X16SZR max speed...
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 lip 2008, 15:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
X16SZR max speed...
Moja Viki osiąga tylko 160 km/h ... Wiem, że licznkiowe 180 nie powinno stanowić problemu...
Olej i filtry wymienione, przebieg 129tyś, rocznik 1998,
Autko mało jeżdżone przez ostatnie dwa lata i może w tym tkwi problem... Trzeba je "rozruszać", przegonić na autostradzie... Hm?
Olej i filtry wymienione, przebieg 129tyś, rocznik 1998,
Autko mało jeżdżone przez ostatnie dwa lata i może w tym tkwi problem... Trzeba je "rozruszać", przegonić na autostradzie... Hm?
Wierny marce Opel! Najpierw była Vectra A 1,7TD, teraz Astra 1,6 8v
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 lut 2008, 9:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 lip 2008, 15:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 02 gru 2007, 16:06
- Imię: Robert
- Auto: Astra Classic F (1998)
- Silnik: 1600 cm3
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Też mam Astre 1,6 8v tyle , że w sedanie z silnikiem X16SZR , 1998 r.
Testowałem ją na A4 ale z 4 osobami na pokładzie na gazie.
Pedał do dechy i poleciała 170 km/h , więcej poprostu nie szło...
Na benzynie jeszcze jej nie testowałem ale myśle że poleci nie wiele szybciej
Muszę spróbować bez obciążenia 8)
Testowałem ją na A4 ale z 4 osobami na pokładzie na gazie.
Pedał do dechy i poleciała 170 km/h , więcej poprostu nie szło...
Na benzynie jeszcze jej nie testowałem ale myśle że poleci nie wiele szybciej
Muszę spróbować bez obciążenia 8)
<<<<<< Górny Śląsk >>>>>>
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 02 kwie 2008, 16:21
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja mam Astrę kombi z X16SZR, pamiętam czasy jak na benzynce poleciała 180 i jeszcze odrobinka została tylko się teren zabudowany zaczął. A teraz na gazie - wczoraj cisnąłem na czwórce ostro i dla mnie to wyglądało jakby nie miała pojechać więcej niż 150, co prawda w środku miasta więc trochę się bałem, ale coś marnie...
Przede wszystkim dbać...
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 lip 2008, 15:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[quote="Sky Knight"]Też mam Astre 1,6 8v tyle , że w sedanie z silnikiem X16SZR , 1998 r.
no, to tak jak ja
może rzeczywiście przeciągnę ją dzisiaj za miastem trochę do odcinki i zobaczymy czy pomoże
Paliwko raczej dobre bo BP U98...
moja stareńka Viki z 82 końmi na pokładzie potrafiła osiągnąć 184 km/h z przebiegiem ok 300 tyś, szok!
no, to tak jak ja
może rzeczywiście przeciągnę ją dzisiaj za miastem trochę do odcinki i zobaczymy czy pomoże
Paliwko raczej dobre bo BP U98...
moja stareńka Viki z 82 końmi na pokładzie potrafiła osiągnąć 184 km/h z przebiegiem ok 300 tyś, szok!
Wierny marce Opel! Najpierw była Vectra A 1,7TD, teraz Astra 1,6 8v
Przecież ten silnik to nie jest nie żadna rewelacja i nie ma co spodziewać się po nim nie wiadomo jakich osiągów. To ile wyciąga to najmniej ważne akurat. Na codzień nikt nie jeździ "z pedałem w podłodze". Raz- bezpieczeństwo, dwa- spalanie. Ten silnik akurat jest bardzo dobry do normalnej eksploatacji, świetnie radzi sobie podczas wyprzedzania, w ruchu miejskim, momonet obrotowy przy ok. 3tys. obr(to bardzo dobrze), niezbyt wysokie spalanie, no i bezkolizyjny.
Osobiście, raz tylko jechałem E7 i przycisnąłem trochę. Bez problemu wskazówka znalazła się na prawie 170km/h. Z pewnością do 180 by dociągnął ale nie ma sensu go męczyć. Są różne sytuacje na drodze kiedy to trzeba przycisnąć i wyprzedzić kogoś lub kiedy się spieszymy, w tych sytuacjach na ten silnik nie narzekam absolutnie
Osobiście, raz tylko jechałem E7 i przycisnąłem trochę. Bez problemu wskazówka znalazła się na prawie 170km/h. Z pewnością do 180 by dociągnął ale nie ma sensu go męczyć. Są różne sytuacje na drodze kiedy to trzeba przycisnąć i wyprzedzić kogoś lub kiedy się spieszymy, w tych sytuacjach na ten silnik nie narzekam absolutnie
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 cze 2008, 22:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Strzyżów
- Kontakt:
Witam Ja ze swojej Asi caravan X16XEL (145 tkm) całkeim spokojnie wydłubałem prawie 160 i trza było hamowac bo szlajfa dość ostra była (jechałem sam). Do podłogi jeszcze zostało kawałek więc myślę że 180 by się udało osiągnąć. Auto dobrze sie trzymało i hamulce też supre się spisują tylko za dużo oliwy hadra łyka. Pozdrawiam
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 lip 2008, 15:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
analyzer64 pisze:Przecież ten silnik to nie jest nie żadna rewelacja i nie ma co spodziewać się po nim nie wiadomo jakich osiągów. To ile wyciąga to najmniej ważne akurat. Na codzień nikt nie jeździ "z pedałem w podłodze". Raz- bezpieczeństwo, dwa- spalanie. Ten silnik akurat jest bardzo dobry do normalnej eksploatacji, świetnie radzi sobie podczas wyprzedzania, w ruchu miejskim, momonet obrotowy przy ok. 3tys. obr(to bardzo dobrze), niezbyt wysokie spalanie, no i bezkolizyjny.
Osobiście, raz tylko jechałem E7 i przycisnąłem trochę. Bez problemu wskazówka znalazła się na prawie 170km/h. Z pewnością do 180 by dociągnął ale nie ma sensu go męczyć. Są różne sytuacje na drodze kiedy to trzeba przycisnąć i wyprzedzić kogoś lub kiedy się spieszymy, w tych sytuacjach na ten silnik nie narzekam absolutnie
Ależ zgadzam się z Tobą w 100%, jedynie niepokoi mnie fakt, że w młodym jeszcze autku nie mogę rozwinąc chociażby fabrycznych 176 km/h... Po mieście jeździ się świetnie, fajnie przyspiesza, jest dynamiczny, zrywny. Wiem co mówię, przez 1,5 roku jeździłem 1,7td Isuzu - fajny w trasie, w mieście gorzej (przyspieszenie, turbo-dziura)
Wierny marce Opel! Najpierw była Vectra A 1,7TD, teraz Astra 1,6 8v