Regulacja zapłonu astra 1.4

Gość

Regulacja zapłonu astra 1.4

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam

Mam problem z ustawieniem zapłonu.
Wiem ze mozna tego dokonac po zwarciu A i B w gniezdzie diagnostycznym.
Ale nie wiem jak tego dokonać.
Czy dioda check engine będzie dawala jakies sygnały, czy trzeba sie czym innym kierować.

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

gienas pisze:Wiem ze mozna tego dokonac po zwarciu A i B w gniezdzie diagnostycznym.
Też jestem ciekaw, jak to zrobić za pomocą złacza.

Usunięty użytkownik 3235

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Znalazłem coś takiego:
Regulacja wyprzedzenia zapłonu (silniki EZF-h i EZF-i)

* Do wykonania regulacji potrzebna jest lampa stroboskopowa, oraz obrotomierz (opcjonalnie).
* Rozgrzać silnik.
* W celu ustawienia wyprzedzenia zapłonu należy zewrzeć styki A i B w gnieździe diagnostycznym ALDL, które znajduje się w lewej części skrzynki bezpieczników.
* Poluzować uchwyt mocujący i obracać rozdzielaczem przy uruchomionym silniku, aż osiągnie się wymagany kąt wyprzedzenia (patrz: Sprawdzanie wyprzedzenia zapłonu).
* Dokręcić uchwyt.
* Na krótko zwiększyć prędkość obrotową silnika do około 2000 obr/min i sprawdzić wyprzedzenie. W razie potrzeby powtórzyć regulację.
* Wyłączyć silnik i wyjąć zworę z gniazda diagnostycznego.



Źródło: [External Link Removed for Guests]

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Faktycznie zwora potrzebna, ciekawe, dlaczego?

Gość

#5

Nieprzeczytany post autor: Gość »

A może ktos juz prubowal i moze sie podzielić jak to działa.

ODPOWIEDZ