Witam
Drodzy koledzy, czy któryś z was spotkał się z takim dziwną sytuacja jak ja a mianowicie.
Po popołudniowym” rajdzie „ po mieście odstawiłem swoja strunie na parking. Jak zawsze zatroskany właściciel swojego niedawno nabytego samochodu rzuciłem okiem przez okno jak się prezentuje? Wszystko by był super gdyby nie ogromna plama rop, przynajmniej tak mi się wydaj i mojemu koledze. Otwieram maskę i wiedze jak z tyłu silnika kapie sobie, dokładnie nie wiem skąd, bo nie mogłem dostrzec. Po wstępnej diagnozie jadę do mechanika no i co się okazuje, gdy już dotarłem do mojego lekarza od auta nic nie kapało. Silnik pod spodem trochę uwalony jak zawsze, ale nie mas śladu skąd może kapać. Trochę niezadowolony opuściłem zakład ze nic mechanik nie widział trochę jestem rozczarowany, bo plama na parkingu dalej mnie przeraża, nie wiem czy TTTM czy po prostu musze zmienić mechanika. Jeśli któryś z kolegów kiedyś miał tak nie przyjemna sytuacje proszę napisać i ewentualnie opisać dwoma słowami, co to było. Pozdrawiam
cieknie i nie cieknie
- pawel2740
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 lip 2008, 22:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
pawel2740, jesteś pewien ze to Twoja ropa ??
mechanik taki sobie raczej, szczególnie ze nic nie podpowiedział...
wjedż na kanał i od dołu oblukaj auto. Może cieknąć z:
1. pompy
2. przewodów między pompą a wtryskami ( ale one są z przodu )
3. z filtra
4. z przewodu między bakiem a filtrem
Powinny iść dwa przewody, jeden do filtra, drógi tzw zwrotny ( czy jakoś tak, nazwami uciekła ).
Jeżeli to byla ropa to ona poprostu wyparowała iu tyle, na drógi dzień jej nie bylo widać. możesz też podłożyć karton, a przed tym chwile go na wysokich obrotach przeciągnąć ( taki jeden start do trzeciego biegu, ciągnąc do odcięcia ) i w tedy w ciągu dnia od razu spróbowac znaleść.
mechanik taki sobie raczej, szczególnie ze nic nie podpowiedział...
wjedż na kanał i od dołu oblukaj auto. Może cieknąć z:
1. pompy
2. przewodów między pompą a wtryskami ( ale one są z przodu )
3. z filtra
4. z przewodu między bakiem a filtrem
Powinny iść dwa przewody, jeden do filtra, drógi tzw zwrotny ( czy jakoś tak, nazwami uciekła ).
Jeżeli to byla ropa to ona poprostu wyparowała iu tyle, na drógi dzień jej nie bylo widać. możesz też podłożyć karton, a przed tym chwile go na wysokich obrotach przeciągnąć ( taki jeden start do trzeciego biegu, ciągnąc do odcięcia ) i w tedy w ciągu dnia od razu spróbowac znaleść.
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
... chyba przelewowy...Cobrettii pisze:drógi tzw zwrotny ( czy jakoś tak, nazwami uciekła ).
Po ON musi zostać ślad, bo jest ,,tłusta''....Może płyn wycieka- jeśli wycieknie do poziomu poniżej dziury to przestaje....SprawdzoneCobrettii pisze:Jeżeli to byla ropa to ona poprostu wyparowała
P.S. Cobi, piszemy raczej drugi...Pozdro...
- pawel2740
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 lip 2008, 22:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Dzięki koledzy za zaintereswonaie, moja wcześniejsza diagnoza ze to była ropa jest błędna jak się okazało jest to płyn chłodzący, a cieknie mi z takiego grubego gumowego węza z tyłu za silnikiem. Niestety nie potrafi fachowo tego opisać w każdym boć razie przyczyna tego jest ów dziuraw czy tez sparciał gumowy waz. Dziękuje jeszcze ras serdecznie za podpowiedzi. Pozdrawiam
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt: