cieknie i nie cieknie

Awatar użytkownika
pawel2740

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 07 lip 2008, 22:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

cieknie i nie cieknie

#1

Nieprzeczytany post autor: pawel2740 »

Witam

Drodzy koledzy, czy któryś z was spotkał się z takim dziwną sytuacja jak ja a mianowicie.
Po popołudniowym” rajdzie „  po mieście odstawiłem swoja strunie na parking. Jak zawsze zatroskany właściciel swojego niedawno nabytego samochodu rzuciłem okiem przez okno jak się prezentuje? Wszystko by był super gdyby nie ogromna plama rop, przynajmniej tak mi się wydaj i mojemu koledze. Otwieram maskę i wiedze jak z tyłu silnika kapie sobie, dokładnie nie wiem skąd, bo nie mogłem dostrzec. Po wstępnej diagnozie jadę do mechanika no i co się okazuje, gdy już dotarłem do mojego lekarza od auta nic nie kapało. Silnik pod spodem trochę uwalony jak zawsze, ale nie mas śladu skąd może kapać. Trochę niezadowolony opuściłem zakład ze nic mechanik nie widział trochę jestem rozczarowany, bo plama na parkingu dalej mnie przeraża, nie wiem czy TTTM czy po prostu musze zmienić mechanika. Jeśli któryś z kolegów kiedyś miał tak nie przyjemna sytuacje proszę napisać i ewentualnie opisać dwoma słowami, co to było. Pozdrawiam

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

pawel2740, jesteś pewien ze to Twoja ropa ??
mechanik taki sobie raczej, szczególnie ze nic nie podpowiedział...

wjedż na kanał i od dołu oblukaj auto. Może cieknąć z:
1. pompy
2. przewodów między pompą a wtryskami ( ale one są z przodu )
3. z filtra
4. z przewodu między bakiem a filtrem

Powinny iść dwa przewody, jeden do filtra, drógi tzw zwrotny ( czy jakoś tak, nazwami uciekła ).

Jeżeli to byla ropa to ona poprostu wyparowała iu tyle, na drógi dzień jej nie bylo widać. możesz też podłożyć karton, a przed tym chwile go na wysokich obrotach przeciągnąć ( taki jeden start do trzeciego biegu, ciągnąc do odcięcia ) i w tedy w ciągu dnia od razu spróbowac znaleść.

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

Cobrettii pisze:drógi tzw zwrotny ( czy jakoś tak, nazwami uciekła ).
... chyba przelewowy...
Cobrettii pisze:Jeżeli to byla ropa to ona poprostu wyparowała
Po ON musi zostać ślad, bo jest ,,tłusta''....Może płyn wycieka- jeśli wycieknie do poziomu poniżej dziury to przestaje....Sprawdzone :?:
P.S. Cobi, piszemy raczej drugi...Pozdro...

Awatar użytkownika
pawel2740

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 07 lip 2008, 22:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: pawel2740 »

Dzięki koledzy za zaintereswonaie, moja wcześniejsza diagnoza ze to była ropa jest błędna jak się okazało jest to płyn chłodzący, a cieknie mi z takiego grubego gumowego węza z tyłu za silnikiem. Niestety nie potrafi fachowo tego opisać w każdym boć razie przyczyna tego jest ów dziuraw czy tez sparciał gumowy waz. Dziękuje jeszcze ras serdecznie za podpowiedzi. Pozdrawiam

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

pawel2740, hehe no tak bywa. wjedż na kanał ( albo jednymi kołami na dość wysoki krawężnik ) i obejrzyj przewody, w naj lepszym wypadku to tylko opaska.
silvo44 pisze:P.S. Cobi, piszemy raczej drugi...Pozdro...
Postaram sie zapamiętać ;)
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ