Zadymiła pomocy!

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#11

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Każde zgaszenie goracego silnika przyciąga do wydechu wilgoć z powietrza.
Dlatego może ci dymić na chwilę na biało.
Masz raczej to samo do roboty, co ja - pierścienie.
Przy okazji polecam zrobić głowicę i rozrząd.
I choć panewki korbowodów.
U mnie wyjdzie 400zł = planowanie głowicy.
Idę na hardcor - plan głowicy będzie o 1mm :mrgreen:
Może będzie 160KM? :P

Gość

#12

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Dziwna sprawa . Ile kosztuje:
- nowa uszczelka głowicy
- pierscienie
- pasek rozrządu
- robocizna

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#13

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Pytałem u mnie.
Pierścienie koło 100zł
Uszczelka 35zł, + uszczelka pod miskę i klawisze 25zł
pompa wody + pasek 90zł.
uszczelki kolektorów 20zł.
panewki 60zł.
olej 60zł
filtr oleju 10zł.
Uszczelniacze zaworów 15zł
I planowanie głowicy 50zł.
PS
Wyżej w poście powinno być + zamiast =.

Gość

#14

Nieprzeczytany post autor: Gość »

A jakie masz objawy zurzytych pierscieni

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#15

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Dymi na niebiesko, jak docisnę na opór, to chłopaki mówią, że mojej tylnej szyby nie widać.
I ubytki oleju - miesiąc czasu i dolałem już 3 litry.
Odczuwam słabszą moc, to juz nie jest to 157KM, co przed walnięciem uszczelki.
Może przed robotą silnika, i po, zmierzę ciśnienie na garach wtedy będzie jasność.

Gość

#16

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ja jechałem obwodnicą prędkosc 120-140 i nagle zaczeła dymic niebieskawo a może biało. Ale tak że nic nie było widac.

Sam nie wiem, a może zmienic silnik?

snoise

Astro-maniak
Posty: 83
Rejestracja: 18 cze 2008, 22:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Strzyżów
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: snoise »

Witajcie Zacni i Szanowni

Na dwoje babka wróżyła z tymi remontami. Kupić inny motor - nigdy nie wiesz co Kupisz. Może być jeszcze gorszy niz ten który ciągle Was ciągnie do przodu.
Jeśli blachy i reszta zdrowa, może warto dołożyć min 1000 zł i dać autku "nowe" życie. Napewno po dobrej i fachowej naprawie silnik będzie długo motał na opony wstęgę szos.
Mnie też czeka to co Kolegów - mały remoncik. W moim X16XEL objawy są łudząco podobne. Przy przebiegu (chyba) 140 km bierze dużo oleju, po przegazowniu chmurka z rurka, płynu nie ubywa i jakos nie czuje tych 100 kucyków po nogą.
Po próbie olejowej wyszło że na drugim garze tylko 11 a pozostałe cylindry ok 13,5 i 14. Po wlaniu oleju do cylindrów ciśnienie znacząco wzrosło (pierścienie do zwału).
Mam nadzieję ze w 1000 zł się zmieszczę. Zabieram sie za to sam w garażu z sąsiadem (kilkuletni serwisant Opla) więc liczę tylko części. Buda zdrowa i środek dość zadbany i już nabrałem małego sentymentu do niej, więc szkoda mi jej handlować.

Dajcie znać po remontach PAPA
P.S. Lekko wydubuje z niej 160 więc może nie jest tak tragicznie. Tylko ten olej. EH

ODPOWIEDZ