Chlapie z miarki oleju
Chlapie z miarki oleju
Objawy:
- rano dymi na biało, wogole dymi białawo
Z bagnety po wyjeciu dmucha + jak sie przygazuje to chlapie olej - jakie objawy? Co to moze byc
- rano dymi na biało, wogole dymi białawo
Z bagnety po wyjeciu dmucha + jak sie przygazuje to chlapie olej - jakie objawy? Co to moze byc
Trochę mało danych podałeś. Wręcz w ogóle nie ma danych. Jaki silnik, jaki przebieg, co było robione, co zmieniane ostatnio.gruberek11 pisze:Objawy:
- rano dymi na biało, wogole dymi białawo
Z bagnety po wyjeciu dmucha + jak sie przygazuje to chlapie olej - jakie objawy? Co to moze byc
Po tym co podałeś podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Sprawdź na początek stan: oleju, płynu chłodniczego, co jest pod korkiem wlewu oleju(czy nie ma "majonezu"- chociaż o tej porze roku może być z tym problem-jest ciepło). Sprawdź co się dzieje kiedy odkręcisz korek na zbiorniczku wyrównawczym i przygazujesz. Czy wyrzuca płyn przez wlew?
Czy silnik bierze olej?
Juz pisze:)
Auto generalnie szybko sie nagrzewa ( mam ta astre od 2 dni). Generalnie po odpaleniu po nocy dymi bardzo na biało, (białawo szarawo raczej z przewaga bialego).
Auto niby ma 221 tys km. Silnik 8v 1.6.
Pod korkiem nie ma masla, zbiorniczek jest czysty sama woda, + nie wyrzuca tj grzeje sie fakt dziwnie szybko - ale nie wywala płynu bo przy ok 100 stopniach odpaa sie wentyl i chłodzi i tak w kółko. Po wyjeciu miarki i przygazowaniu chlapie z miarki olejem tj po wyjeciu bagneta.
Co wiecej hm..
Nie ma masła nigdzie nie zauważyłem.
Czy to pierscienie? Czy uszeczelka ?
Auto generalnie szybko sie nagrzewa ( mam ta astre od 2 dni). Generalnie po odpaleniu po nocy dymi bardzo na biało, (białawo szarawo raczej z przewaga bialego).
Auto niby ma 221 tys km. Silnik 8v 1.6.
Pod korkiem nie ma masla, zbiorniczek jest czysty sama woda, + nie wyrzuca tj grzeje sie fakt dziwnie szybko - ale nie wywala płynu bo przy ok 100 stopniach odpaa sie wentyl i chłodzi i tak w kółko. Po wyjeciu miarki i przygazowaniu chlapie z miarki olejem tj po wyjeciu bagneta.
Co wiecej hm..
Nie ma masła nigdzie nie zauważyłem.
Czy to pierscienie? Czy uszeczelka ?
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Ja bym obstawiał uszczelke pod głowicą. Prawdopodobnie ktos przegrzał kiedyś silnik i ja wywaliło. Powiedz mi, czy na postoju włącza Ci sie wentylator?! Bo moze sie nie wlaczac, dlatego autko sie szybko nagrzewa i dlatego moglo uszkodzic uszczelke! NIe jezdzij tak tylko zdiagnozuj to bo zajedziesz silnik! Jesli sie nie wlacza to sprawdz bezpieczniki, czujnik temp i silniczek wentylatora! A co do kopcenia na biało, to tez moze wskazywac na uszczelke, płyn chłodniczy przedostaje sie do komry spalania! Zaproponowałbym Ci ogladniecie i zrobienie tego silniczka w Chorzowie ale chyba masz troszke daleko
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 mar 2008, 20:20
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: LBN
- Kontakt:
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 lip 2008, 7:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Witam raz jeszcze
Byłem gotowy na wszystko, załamany kosztami wymiany pierscieni, uszczelek.
A pojechalem do dawnego mojego mechanika, i sie spytał - nie masz za dużo oleju?
Sprawdziłem - 1 litr za dużo blisko
Odpaliłem ZERO CHLAPANIA Z BAGNETU ZERO KROPELEK, MAM 3/4 OLEJU I JEST GIT. Przestał dymic na wysokich obrotach np: pałowanie go na 2 biegu do 4500 rpm zero dymka.
Będe obserwować dalej
Byłem gotowy na wszystko, załamany kosztami wymiany pierscieni, uszczelek.
A pojechalem do dawnego mojego mechanika, i sie spytał - nie masz za dużo oleju?
Sprawdziłem - 1 litr za dużo blisko
Odpaliłem ZERO CHLAPANIA Z BAGNETU ZERO KROPELEK, MAM 3/4 OLEJU I JEST GIT. Przestał dymic na wysokich obrotach np: pałowanie go na 2 biegu do 4500 rpm zero dymka.
Będe obserwować dalej