Problem z obrotami... ?

misara

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Kontakt:

Problem z obrotami... ?

#1

Nieprzeczytany post autor: misara »

Witam!
Mam taki problem, ale moze zaczne od poczatku :) Auto stalo mi okolo tygodnia poniewaz mialem duzo pracy, po odpaleniu auta silniczek krokowy doslownie wyskoczyl ze swojego miejsca i zawisl na kablu :/ hmm... bardzo mnie to zdziwilo... kupilem nowy silniczek, zamontowalem odpalam wszystko ok, (do czasu) przejechalem moze 200-300 metrow i nagle silnik wkrecil sie prawie na maksymalne obroty i tak juz zostal, odkrecilem silniczek zamontowalem jeszcze raz chodzi normalnie ale po dodaniu gazu znowu to samo :( i juz tak zostalo. Bardzo proszę o pomoc byc moze ktos juz mial podobny problem. Prosze o pomoc :(
Pozdrawiam

Silnik 1.4 8v

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

to znaczy ze co , pierwszy nie byl dokrecony ? sprawdz jakosc gwintu lub rozmiar srubek . gdzies mysi byc lewe powietrze . na wszelki wypadek zresetuj kompa .chec ci sie nie zapala ?.jezeli tak to przed resetem wymrugaj bledy .
marpas 1954

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Wygląda na przekręcony gwint.
Ciekawe, jak to naprawić?
Ponoć gwint można robić w poxipolu?

misara

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: misara »

panowie, gwint jest ok, silniczek wyskoczyl z tych zaczepow ktore sa na jego metalowej obudowie :/

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Kurde, miałem 1,4 i krokowiec nie był metalowy....
Daj jego fotę, bo już zgłupiałem.
W moim nie miało co wyskoczyć, taka była jego budowa.
Ja mialem taki:
[External Link Removed for Guests]

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

ja37, w poxipolu gwint wychodzi ok.
marpas 1954

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#7

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

marian paszek, a jest wielorazowego uzytku, czy jednorazówka?

misara

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 01 mar 2008, 15:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: misara »

[External Link Removed for Guests]

zostala tylko obudowa cala reszta wyskoczyla

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

ja37, poprawilem gwint w daci pod swiece i trzymal 2razy wykrecalem i bylo ok zeby bylo smieszniej to jeszcze sprzedalem 13 letnie slonce karpat z powrotem do kraju producenta bo po ogloszeni u rumunski handlarz sie zglosil i placil w euro.
marpas 1954

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#10

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Czyli poxipol jest niezły.
Tak samo, jak poxilina do szybkiej naprawy pękniętej chłodnicy :D

misara, nawet nie myslałem, że to może wyskoczyć :idea:
Ale numer.
Nie strzela ci do dolotu?
Bo tylko takie widze wytłumaczenie tej sytuacji.
Zbyt wyprzedzony zapłon?
Przestawiony rozrząd?
Jaki to 1,4 jest?
c14nz, c14se, czy x14sz?

ODPOWIEDZ