Astra F gaśnie na gazie tylko z rana i wieczorem

Awatar użytkownika
edekk

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2008, 21:33
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Astra F gaśnie na gazie tylko z rana i wieczorem

#1

Nieprzeczytany post autor: edekk »

Witam wszystkich.Mam mały problem ze swoją astrą , a mianowicie na benzynie jest wszystko OK bez względu na warunki.Rano albo wieczorem odpalam autko na benzynie i po przekroczeniu 2000obr przeskakuje na gaz.Przejeżdżam jedno rondo i drugie i około po 1,5km przed kolejnym rondem gdy zdejmuje nogę z gazu obroty spadają do 400-600 i autko gaśnie.Żeby odpalić to musi chwilkę pokręcić i jadę dalej na benzynie przez kolejne dwa ronda i przełańczam na gaz i już jest wszystko OK , obroty 900-960 i już nie gaśnie na kolejnych skrzyżowaniach.Ale gdy tę samą drogę pokonuję gdzieś po godzinie 11 ,albo gdy jadę na drugą zmianę to autko śmiga bez problemu , obroty równe , miodzio :o .Czy ktoś spotkał się z takimi objawami i gdzie szukać przyczyny???

-Astra f 1,4 8V , 95r
-świece, przewody WN , filtry powietrza , gazu nowe

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

edekk, odnośnie Twojego tytułu tematu to od razu przypomina mi się przyśpiewka weselna: "Najlepiej z wieczora by się dobrze spało, a z rana poprawić by się pamiętało." :mrgreen:

Wracając do tematu.

1. Użyj najpierw opcji SZUKAJ- nie znajdziesz to pytaj dopiero
2. Podpowiem tylko- winę za to ponosi u Ciebie dolot powietrza do obudowy filtra powietrza lub zbyt słabe gazu ciśnienie na parowniku(wskazana regulacja instalacji gazowej, wymiana filterka gazu itp)

Awatar użytkownika
PrusaX

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 03 sie 2008, 9:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: PrusaX »

podkręć sobie troskę dawkę gazu na parowniku (zwiększ napięcie membrany) i powinno pomóc,

Awatar użytkownika
edekk

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2008, 21:33
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: edekk »

Witam.Byłem u trzech fachowców i żadnen nie miał pojęcia o moim sterowniku , bo nie mieli końcówki żeby sie podpiąć , dopiero dali mi namiar na takie zadupie i że gościu powinien to zrobić.Po oględzinach przez "fachowca" powiedział że mój sterownik to WIELKIE gó...no , ale da radę to zrobić.Z parownika wychodzi wąż do gaźnika na którym jest silnik krokowy i wypierdzielił trzpień z tego silnika , bo w tym przypadku przy zimnym silniku sterownik zamykał silniczkiem krokowym gaz i samochód gasł.Jak bym w przyszłości wymieniał ten sterownik na komputer to wtedy mi włoży z powrotem ten trzpień.Autko teraz śmiga bez problemu , obroty trzyma równo czy jest zimny czy ciepły.Pozdrawiam

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

no to dopiero trafiles na papudroka . zamykal - bo byl zle wyregulowany .zobaczymy kiedy bedziesz plakal ze ci za duzo pali .
marpas 1954

Awatar użytkownika
edekk

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2008, 21:33
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: edekk »

Na razie ze spalaniem nic sie nie zmieniło.Butla starczała na 330-360 km i teraz jest to samo. :mrgreen:

Awatar użytkownika
szuwarek100

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 sie 2008, 19:04
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: szuwarek100 »

Mam tak samo u mnie to objaw niedogrzanego silnika tylko ze mnie butla starczana ok430-450 butla 36 litrów choć jak jechałem teraz nad morze to zrobiłem na butli 478 km

ODPOWIEDZ