amortyzatorek pompy wtryskowej (bosch)

Awatar użytkownika
tomaszkrefta

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 07 sty 2008, 18:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

amortyzatorek pompy wtryskowej (bosch)

#1

Nieprzeczytany post autor: tomaszkrefta »

witam
pilnie potrzebuje waszej pomocy mam asterke z silnikiem 1.7 dtl i mam problem z szarpaniem podczas przyspieszania. przeczytałem juz chyba wszystkie posty na temat szarpania, wszystko posprawdzałem i jedyna sensowna rzacz jaką przeczytałem to ze ktos miał wymieniony amortyzatorek pompy wtyskowej i myśle ze tez mam wywalony, bo mom takie właśnie objawy (szaranie i szybkie spadanie z obrotów). i teraz pytanie do was. gdzie znajduje sie ten amortyzatorek (mile widziane zdjęcia)i czy faktycznie da sie go wymienic czy trzeba całą pompe zmienic. pozdrawiam i prosze o pomoc

[ Dodano: 2008-07-29, 12:14 ]
asterka 95 rok sorki zapomniałem napisac

[ Dodano: 2008-07-29, 15:19 ]
no nie wierze ze nikt nie potrafi mi pomóc. prosze

Aliszer

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Aliszer »

W twoim przypadku dokładnej pomocy udzielić Ci nie mogę bo nie mam Astry w dizelku a i tego silnika nie znam zbyt dobrze ale...
...moje poprzednie auto miało turbodiesla pod maską i podobny problem. Brakowało bowiem amortyzatorka pompy wtryskowej co objawiało się szarpaniem auta przy "odpuszczaniu gazu" w czasie przyspieszania. Amortyzatorek ten mocowany był "na wcisk" - takie paneweczki z wchodzącymi do środka kulkami. Z tego co się orientuje to do najpopularniejszych silników TD można dostać takie amortyzatorki, ja np. widziałem do TDi produkcji SWAG'a chociaż tani to on nie był...

Pozdro

Awatar użytkownika
andkoc71

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 18 lip 2008, 21:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: andkoc71 »

Witam kolego
Miałem to samo.
Mój spec od diesla ( tylko tym się zajmuje) powiedział pompa wtryskowa i miał rację.
Wymieniłem i autko jest jak nowe.
A co do amortyzatorka to on twierdzi że dobrze działają tylko nowe i to podobno jakiś rok a potem jest to samo.
Z mojej pompy od razu go zdemontował.
Auto przyśpiesza płynnie nie szarpie obroty nie wariują więc ja mu wierzę.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tomaszkrefta

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 07 sty 2008, 18:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: tomaszkrefta »

czyli koledzy mówicie ze nie ma sensu wymieniac tego amortyzatorka tylko odrazu całą pompe?

Aliszer

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Aliszer »

Może nie tyle wymieniać co zregenerować, bo nowa pompa przekroczy kilkukrotnie wartość auta ( do silnika z Peugeota XUD11ATE nowa pompa 11 000 zł ! ) a używana... no cóż ja bym nie ryzykował :/

Awatar użytkownika
tomaszkrefta

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 07 sty 2008, 18:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: tomaszkrefta »

no właśnie, a może znacie jakiś dobry serwis w okolicach lęborka (na pomorzu)który zajmuje sie regeneracją pomp. na allegro patrzałem to za używkę wołają 500zł. bede wdzięczny za pomoc

Awatar użytkownika
andkoc71

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 18 lip 2008, 21:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: andkoc71 »

Moja pompa kosztowała 400 złotych - oczywiście używana.
Polecam załatwiać ją na szrocie z opcją mozliwości zwrotu w razie niesprawności.
Co do regeneracji to nie jestem fachowcem ale opieram się na wypowiedzi mojego speca i nie tylko - regeneracja kosztuje jakieś 2500 tysiąca złotych.
Kiedyś ten spec robił kilka prób naprawy ale twierdzi stanowczo że sie nie da.
Nie mam powodu mu nie wierzyć gdyż jest naprawdę dobry.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ