Gaśnie...;/

Awatar użytkownika
skiber

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 21 lip 2008, 20:40
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

#51

Nieprzeczytany post autor: skiber »

U mnie tez wyswietlal blad sondy, zbyt bogata mieszanka, co prawda nie gasl ale swirowal, ciezko bylo odpalic, palil check engine. Okazalo sie ze to sterownik wtrysku byl walniety. Sprawdz u siebie, bo moze to jest problemem.

pzdr

gawor06

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 21 lut 2008, 10:32
Imię: Kuba
Auto: fka Andzi i E39
Silnik: c25xe i m52b28
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

#52

Nieprzeczytany post autor: gawor06 »

a ile ten sterownik wtrysku kosztuje i gdzie on się znajduje?;>

Awatar użytkownika
skiber

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 21 lip 2008, 20:40
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

#53

Nieprzeczytany post autor: skiber »

ja znalazlem za 100zl, musisz szukac uzywek, nowy w oplu 2500zl, tak mi poiwedzial gosc z serwisu. Znajduje sie on kolo prawego kolana pasażera tzn po prawej stronie w okolicach schowka

Awatar użytkownika
adibani

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 18 lis 2008, 19:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: sekowo
Kontakt:

#54

Nieprzeczytany post autor: adibani »

witam mam z moja Astra problem czasami gasnie mi podczas jazdy ,nie moge jej pozniej odpalic .Pompa wtryskowa po naprawie .Jak moze mi ktos pomóc to czekam na odp.
adrian

cywil

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 13 kwie 2008, 12:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#55

Nieprzeczytany post autor: cywil »

A u mnie jest trochę inaczej. Odpalam zimny silnik i czekam aż zejdzie ze ssania (jak wcześniej nie czekałem to przy pierwszym skrzyzowaniu gasł) jak ssanie się wyłącza to czasem normalnie schodzi na niższe obroty ok. 9000 a czasami gaśnie, to odpalam drugi raz i znów dwie sytuacje: albo znów czekam aż zejdzie ze ssania, albo już po odpaleniu ma niższe obroty, no to jadę! No i ten sposób u mnie działa prawie na 95% bo po drodze już prawie nigdy nie gaśnie. Ale gorzej jak muszę np. zatrzymać się zgasić silnik i wrócić dopiero po jakimś czasie. Jeśli silnik jeszcze całkiem nie ostygł i przy odpalaniu ma już niższe obroty (nie włącza się ssanie) to często się zdarza że dojerzdzając do skrzyżowania i wciskając sprzęgło po prostu GAŚNIE! Nie jest to reguła, ale pewna prawidłowość jak zauważyłem. Czasem potrafi przez parę dni z kolei nic się złego nie dziać, a czasem gaśnie prawie codziennie.
Silnik to: X20XEV, silnik krokowy podobno nowy-tak powiedział mechanik, przepustnica czyszczona, nowe świece i przewody, nowy filtr paliwa, 2 razy robiona diagnostyka silnika, żadnych błędów!!!
RATUNKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
adibani

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 18 lis 2008, 19:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: sekowo
Kontakt:

#56

Nieprzeczytany post autor: adibani »

U mnie nie nie ma problemu z odpalaniem wszystko jest spoko tylko najgorsze jest to że nie wiem kiedy zgasnie bo potem żeby odpalic to juz problem
przewaznie to ktos musiał mnie przez jakies 10 min ciągnac zeby silnik załapał
bo na rozruszniku to juz raz mi akumulator padł

[ Dodano: 2008-11-19, 20:08 ]
a co do błedów to tez nic nie pokazało na kompie
jak narazie jeszcze nikt nie potrafi mi podpowiedzieć o co w tym wszystkim chodzi
adrian

gawor06

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 21 lut 2008, 10:32
Imię: Kuba
Auto: fka Andzi i E39
Silnik: c25xe i m52b28
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

#57

Nieprzeczytany post autor: gawor06 »

okazał sie moduł zapłonowy... chyba... wymienili mi go w serwisie wtrysków BOSHA w łodzi... mam nadzieje ze to było już to... zapłaciłem 290 zł...

ODPOWIEDZ