Problem z odczytaniem błędów z ASTRY 1.6 8v
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 lut 2008, 22:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: LUBICZ
- Kontakt:
Problem z odczytaniem błędów z ASTRY 1.6 8v
Bardzo proszę o pomoc w odczytaniu kodów.Patrze na ten schemat i jakoś nie mogę odczytać i sam nie wiem jakie to kody a mam ich chyba kilka więc jak by ktoś mógł to proszę o rozszyfrowanie, przedstawiam film z migającej kontrolki w moim aucie
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 lut 2008, 22:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: LUBICZ
- Kontakt:
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt:
salmooo, twój kod to 0200 (10 błysków to zero)
chyba miałem ten kod kiedyś, dotyczył zdaje się zasilania cewki wtryskiwacza
masz LPG?
jeżeli tak, to możliwe że komp "zauważa" wyłączenie wtryskiwacza po przełączeniu na LPG - u mnie tak się stało ze dwa razy
ale upewnij się, czterocyfrowe kody masz pod tym linkiem
[External Link Removed for Guests]
chyba miałem ten kod kiedyś, dotyczył zdaje się zasilania cewki wtryskiwacza
masz LPG?
jeżeli tak, to możliwe że komp "zauważa" wyłączenie wtryskiwacza po przełączeniu na LPG - u mnie tak się stało ze dwa razy
ale upewnij się, czterocyfrowe kody masz pod tym linkiem
[External Link Removed for Guests]
jestem już stary...
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 lut 2008, 22:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: LUBICZ
- Kontakt:
[mam lpg ,szczerze panowie jestem załamany nie wiem już co mam zrobić ostatni mechanik wziął 100 i praktycznie nic nie zrobił a teraz gdy odczytujecie mi błędy to tyle tego ,że nie wiem czy się opłaca moją astrę ratować.Próbuję sam coś zdziałać bo muszę mieć auto przy "sobie" żona niedługo rodzi i w razie czego to wiadomo....szybko do szpitala:(:(
Hmm mam nadzieje że coś da radę tylko ,że obecnie szukam dobrego mechaniora
Hmm mam nadzieje że coś da radę tylko ,że obecnie szukam dobrego mechaniora
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
zresetuj kompa .przejedz sie z roznym zakresem obrotow i ponownie odczytaj bledy .sprawdz czy blad wyskakuje na benzynie .jezeli nie to wina lpg. montaz -regulacja -trudno powiedziec . zwroc jeszcze uwage na moment w ktorym wyskakuje blad np.czy nie jest to w okreslonym zakresie obr.lub tuz przed wlaczeniem sie wentylatora . co sie wtedy dzieje z autem?
marpas 1954
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 lut 2008, 22:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: LUBICZ
- Kontakt:
to jest tak
reset kompa już robiłem i to po tym właśnie sprawdzałem błędy.A to wszystko się wzięło wtedy gdy zauważyłem ,że nie paliła się kontrolka chcek więc rozkręciłem licznik wymieniłem żarówkę i ta kontrolka pali sę non stop czy jeżdżę na gazie czy na benzynie(raczej jeździłem bo teraz auto nie nadaje się do jeżdżenia w takim stanie)
[ Dodano: 2008-08-10, 11:52 ]
Dziś dokładnie spojrzałem na te kody i wymienię je pokolei proszę was oto co mógłbym ewentualnie sam sprawdzić i gdzie sie to miej więcej znajduje:) bo niekture oznaczenia błędów są dla mnie magią.
0200-uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
rozumiem ,że gdzieś tkwi problem z wtryskiwaczem ale co dokładniej mogę sprawdzić??
1405-uszkodzenie zaworu EGR
z tym sobie chyba poradzę tylko nie wiem czy zaślepić czy przeczyścić??
1503-nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
tu jestem zupełnie zielony ,znaczy ,że mam kluczyk zły czy co??
1502-nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
0443-usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzenia zbiornika paliwa
z tym chyba też sobie poradzę ,czytałem o tym na forum chyba chodzi o przeczyszczenie filtra węglowego który jest koło zbiornika??
0230-przekaźnik pompy paliwa
wiem ,że jest koło pasażera tam gdzie komp ale go sprawdzałem i był ok więc nie wiem co z tym
1640-usterka sterowania zapłonem czterema cewkami -stopień końcowy
TOTALNA zieleń??proszę o jakieś wskazówki
0105-nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
tak jak wyżej nie wiem z czym to sie je(czy to nie jest czujnik ktory jest pod silnikiem z tyłu w misce chyba??)
0500-czujnik prędkości własnej
NIE mam pojęcia
Drodzy koledzy ,proszę o jakieś objaśnienia co do tych błędów mam ich dużo i sam sobie nie poradzę
dziś zajmuję się czyszczeniem EGR i odpowietrzaniem baku
reset kompa już robiłem i to po tym właśnie sprawdzałem błędy.A to wszystko się wzięło wtedy gdy zauważyłem ,że nie paliła się kontrolka chcek więc rozkręciłem licznik wymieniłem żarówkę i ta kontrolka pali sę non stop czy jeżdżę na gazie czy na benzynie(raczej jeździłem bo teraz auto nie nadaje się do jeżdżenia w takim stanie)
[ Dodano: 2008-08-10, 11:52 ]
Dziś dokładnie spojrzałem na te kody i wymienię je pokolei proszę was oto co mógłbym ewentualnie sam sprawdzić i gdzie sie to miej więcej znajduje:) bo niekture oznaczenia błędów są dla mnie magią.
0200-uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
rozumiem ,że gdzieś tkwi problem z wtryskiwaczem ale co dokładniej mogę sprawdzić??
1405-uszkodzenie zaworu EGR
z tym sobie chyba poradzę tylko nie wiem czy zaślepić czy przeczyścić??
1503-nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
tu jestem zupełnie zielony ,znaczy ,że mam kluczyk zły czy co??
1502-nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
0443-usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzenia zbiornika paliwa
z tym chyba też sobie poradzę ,czytałem o tym na forum chyba chodzi o przeczyszczenie filtra węglowego który jest koło zbiornika??
0230-przekaźnik pompy paliwa
wiem ,że jest koło pasażera tam gdzie komp ale go sprawdzałem i był ok więc nie wiem co z tym
1640-usterka sterowania zapłonem czterema cewkami -stopień końcowy
TOTALNA zieleń??proszę o jakieś wskazówki
0105-nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
tak jak wyżej nie wiem z czym to sie je(czy to nie jest czujnik ktory jest pod silnikiem z tyłu w misce chyba??)
0500-czujnik prędkości własnej
NIE mam pojęcia
Drodzy koledzy ,proszę o jakieś objaśnienia co do tych błędów mam ich dużo i sam sobie nie poradzę
dziś zajmuję się czyszczeniem EGR i odpowietrzaniem baku
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt: