spadek płynu chłodniczego
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 24 mar 2008, 18:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: chorzow
- Kontakt:
spadek płynu chłodniczego
witam ponownie z nowym problemem a mianowicie przez około 2 miesiecy dolałem 5 l płynu chłodzacego a nie ma zadnych wyciekow pod samochodem i po około 2 tygodni znowo go brak co to morze byc??
uli
Wg mnie to wina uszczelki pod głowicą. Skoro piszesz, że nie ma wycieków to gdzieś ten płyn musi się podziewać. Miałem tak zaraz po zakupie, non stop dolewałem ale po odpowietrzeniu przestało ubywać. Może jest też i u Ciebie? Nalej płynu i odpowietrz układ. Jak masz 1.6 8v to odpowietrzysz odkręcając czujnik temp. na kolektorze ssącym i dopiero powoli nalewać płyn przy pokrętle ogrzewania ustawionym na FULL.Płyn przeleje się otworem po wykręconym wcześniej czujniku. Wtedy zakręcasz czujnik i uzupełniasz płyn. Zakręcasz zbiorniczek. Odpal silnik i niech chodzi aż do włączenia się wentylatora. Potem jak ostygnie to sprawdź poziom płynu. W razie potrzeby uzupełnij i obserwuj jego stan po przejażdżce.
Jeżeli płynu będzie ubywać to brałbym się za uszczelkę głowicy
Jeżeli płynu będzie ubywać to brałbym się za uszczelkę głowicy
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 24 mar 2008, 18:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: chorzow
- Kontakt:
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 18 lis 2007, 14:41
- Imię: Michael
- Auto: V850
- Silnik: B5252S
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: MCE
- Kontakt:
Morze jest słone, a może to być uszczelka, może być mała dziura w chłodnicy, przez którą ciecz powoli wypływa i odparowuje, może być nagrzewnica...robert1114 pisze:co to morze byc??
Sprawdź dokładnie łączenia węży - w "mojej" po dokładniejszych oględzinach było widać różnice, możesz też wykręcić świece i zobaczyć czy wyglądają normalnie
-> [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rychnowo
- Kontakt:
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Mnie tez niedawno płyn chłodniczy uciekał praktycznie na bierząco, tez nie mogłem sie doszukać przyczyny. Zastosowałem to: [External Link Removed for Guests]
juz z pół roku po problemie, gram płynu nie uciekł.
[ Dodano: 2008-08-12, 11:16 ]
aha, i odradzam używanie tych uszczelniaczy w proszku, mozesz tylko sobie nagrzewnice zawalić.
juz z pół roku po problemie, gram płynu nie uciekł.
[ Dodano: 2008-08-12, 11:16 ]
aha, i odradzam używanie tych uszczelniaczy w proszku, mozesz tylko sobie nagrzewnice zawalić.
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 02 gru 2007, 16:06
- Imię: Robert
- Auto: Astra Classic F (1998)
- Silnik: 1600 cm3
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 24 mar 2008, 18:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: chorzow
- Kontakt:
ok juz wiem ktory dziekianalyzer64 pisze:robert1114, u mnie ten czujnik jest wkręcony w kolektor ssący. Ja stoisz przodem do auta to po lewej stronie (z tyłu silnika, za pokrywą zaworów) jest ten czujnik. Przy alternatorze zaraz, dochodzi do niego jeden kabelek.
[ Dodano: 2008-08-23, 16:28 ]
Sprawdź dokładnie łączenia węży - w "mojej" po dokładniejszych oględzinach było widać różnice, możesz też wykręcić świece i zobaczyć czy wyglądają normalnie
-> [External Link Removed for Guests][/quote]
swiece sa takie jak na zdjeciu nr1 ale po dokładniejszych ogledzinach zauwarzyłem
ze przy wyjsciu z silnika do chłodnicy koło paska rozrzadu jest wyciek przy cybancie co teras czy tylko wystarczy wymienic cybant czy gumowa rołe?? a wczesniej wymieniałem uszczelke pod pokrywa zaworow i myslałem ze to olej a teras widze ze to olej z płynem chłodniczym zmieszany
[ Dodano: 2008-08-24, 08:29 ]
co z tym zrobic
uli