chłodnica oleju w x14xe / C18NZ
- somebody777
- Posty: 6
- Rejestracja: 08 lip 2008, 15:37
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
mam takie pytanie otóż czy dużo daje zamontowanie chłodnicy oleju w aucie w którym jej nie ma i czy da sie to zamontować bez jakiś wielkich przeróbek??ogólnie chodzi mi o to czy to nie jest skórka za wyprawke
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- major_25
- Posty: 672
- Rejestracja: 24 lip 2007, 11:00
- Imię: Tomek
- Auto: brak
- Silnik: brak
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
- Kontakt:
a chcesz to w astrze wlożyć?
czy da się to zrobić bez przeróbek tego nie wiem...
ale czy ma to sens? jeżeli chcesz to włożyć do 1.8i które nie było modyfkowane bardzo to raczej nie ma sensu... chłodnica oleju ma dodatkowo odprowadzać ciepło z silnika który rozgrzewa olej.
W 1.8i nawet przy ostrej jeździe nie miałem problemu z temperaturą silnika. Dobry termostat, sprawna chłodnica i brak wycieków płynu chłodzącego i to wystarczało...
Co innego gdybyś tam porobił duże przeróbki i do tego jeździł bardzo ostro... wtedy dodatkowe ochłodzenie ma sens...
to taka teoria według mnie... jeżeli coś pogmatwałem to proszę o naprostowanie
czy da się to zrobić bez przeróbek tego nie wiem...
ale czy ma to sens? jeżeli chcesz to włożyć do 1.8i które nie było modyfkowane bardzo to raczej nie ma sensu... chłodnica oleju ma dodatkowo odprowadzać ciepło z silnika który rozgrzewa olej.
W 1.8i nawet przy ostrej jeździe nie miałem problemu z temperaturą silnika. Dobry termostat, sprawna chłodnica i brak wycieków płynu chłodzącego i to wystarczało...
Co innego gdybyś tam porobił duże przeróbki i do tego jeździł bardzo ostro... wtedy dodatkowe ochłodzenie ma sens...
to taka teoria według mnie... jeżeli coś pogmatwałem to proszę o naprostowanie
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 6070
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 129 razy
Sprawa wygląda tak.
c20ne 115KM nie ma fabrycznie chłodnicy.
Ale 20seh ma
Czyli od 130KM wzwyż raczej jest wskazana.
Tak ja myśle.
Potrzebna jest chłodnica z wężami, i podstawka pod filtr oleju.
To wszystko.
Aha, węże nie muszą być zaciskane jak hydrauliczne, u mnie opaski daja sobie rade spokojnie.
c20ne 115KM nie ma fabrycznie chłodnicy.
Ale 20seh ma
Czyli od 130KM wzwyż raczej jest wskazana.
Tak ja myśle.
Potrzebna jest chłodnica z wężami, i podstawka pod filtr oleju.
To wszystko.
Aha, węże nie muszą być zaciskane jak hydrauliczne, u mnie opaski daja sobie rade spokojnie.
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
- somebody777
- Posty: 6
- Rejestracja: 08 lip 2008, 15:37
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontakt: