x17dtl - da się zmodzić?

yezozwierz

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2008, 9:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bukowno
Kontakt:

x17dtl - da się zmodzić?

#1

Nieprzeczytany post autor: yezozwierz »

Astra F - silniczek opla. Ciekaw jestem czy da się go trochę "podkręcić". Czytałem conieco jak to zrobić na forum, ale czy ktoś już próbował? Ile uzyskał więcej z 68psów w serii?
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.." Colin McRae [*]


Ford Escort Team Polska Driver

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

yezozwierz, Poczytaj o podkręcaniu TDS ( czyli isuzu ) Jest spory wątek na ATT.

Teoretycznie powinno się to robic tak samo jak dla TDS, te same modyfikacje. Ale z DTL-ów nie widziałem aby ktoś sie wypowiadał co to zrobił. Była osoba która to zrobiła ale ja wcieło i nie opisała zmian.

Jest tam kwestia turbiny, paliwa i IC poruszana. Też nad tym myśle, tylko nie chciał bym dawać większej dawki paliwa.
[External Link Removed for Guests]

yezozwierz

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2008, 9:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bukowno
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: yezozwierz »

czytałem własnie o TDS'ie. szkoda że nikt nie opisał efektów, bo ich jestem najbardziej ciekaw.
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.." Colin McRae [*]


Ford Escort Team Polska Driver

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

yezozwierz, tak na prawde by musieli jechać na hamownie przed przeróbką i po tem po każdej znowu tam witać ;) jak nie masz dojścia to jest to kosztowne, a znowu mało kto sie tak dokładnie interesuje. Idzie lepiej bo czuje że idzie i mu toi wystarcza.
[External Link Removed for Guests]

yezozwierz

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2008, 9:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bukowno
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: yezozwierz »

Ale mod z MBC i dawką paliwa jest taki, że ustawiasz serię, robisz pomiar na hamowni, po czym szybkie podkręcenie i robisz drugi pomiar :) ja mam hamownie niedrogo :P
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.." Colin McRae [*]


Ford Escort Team Polska Driver

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

yezozwierz, Nie widzialem aby kto kolwiek tam na hamownie jeździł. Raczej sprawdzają tylko ile dmucha turbawka i ewentualnie kręcą paliwo. Wszystko tak na łoko :shock:
[External Link Removed for Guests]

Damiano

Astro-maniak
Posty: 400
Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
Imię: Damian
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.9 dCi 130 km
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sławków
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Damiano »

Ja mam własnie ISUZU 82km i mnie to wystarczy... ale jezeli chcecie wiedziec cos wiecej o efektach podkrecania tego silniczka to zajżyjcie na youtube.pl i wpiszcie Astra 1.7 TDS ISUZU albo cos z tym zwiazanego tak sa filmiki. Koleś wykręcił z takaiego silniczka nawet chyba 9 sek do setki... ja mierzyłem swoim i mam równe 11 jak na diesela to chyba i tak spoko... :mrgreen:

yezozwierz

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2008, 9:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bukowno
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: yezozwierz »

licznikowo to moje 68ps w kombicy robi 13,5sek do 100... więc raczej 11s to dużo :P
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.." Colin McRae [*]


Ford Escort Team Polska Driver

Damiano

Astro-maniak
Posty: 400
Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
Imię: Damian
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.9 dCi 130 km
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sławków
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: Damiano »

Powiem tak :D liczyłem to sobie sam stoperem z telefonu trzymajac w jednej rece telefon i zmieniajac biegi i nie powiem bo przy zmianie nie raz nie wrzucilem idealnie biegu to raz a dwa i za kazdym razem przecigałem za bardzo na obrotach wiec to 11 sek to jest raczej takie podsrubowane... :mrgreen: widze ze mieszkamy od siebie kilka kilo odezwij sie do mnie na gg :lol:

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

isuzu z rozregulowaną pompą wtryskową (74KM) kręci 12.75sek do setki :D

po podniesieniu samej dawki paliwa z autka zrobiła się rakieta :D tylko że bez powietrza dość kopci :D

moje autko po podniesieniu dawki jedzie równo z astrą g HB z silnikiem x20dtl po chipie na 97KM

ODPOWIEDZ