Obroty
-
- Posty: 1065
- Rejestracja: 17 lut 2008, 23:00
- Imię: Bartek
- Auto: Astra F, Mondeo Mk II
- Silnik: X30XE, 1,8TD
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Piękne :)
- Kontakt:
Obroty
Mam silnik X17DTL i moje pytanie brzmi jakia ilość macie obrotów na biegu jałowym i przy 90 bo u mnie jest około 1100 i nie wiem czy wszystko jest w normie
[ Dodano: 2008-08-23, 17:16 ]
i czy w tym silniku jest kontrolka Check Engine
[ Dodano: 2008-08-23, 17:16 ]
i czy w tym silniku jest kontrolka Check Engine
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rychnowo
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Obał, już tu komuś podawałem. Widzialem u mechanika wykaz i dla tego silnika na jałowcu jest to 880-920 ( jak sie gdzieś pomyliłem to mnie poprawcie )
Przy 90km/h u mnie jest koło 2k obrotów, a nawet chyba ciutkie poniżej ale dokłądnie nie pamiętam.
check engine wątpie aby była, bo gdyby była to powinna nas informowac ze jest przy włączaniu samochodu.
Dodam ze jeżeli mas za wysokie obroty to wężyk który jest za to odpowiedzialny idzie chyba do pompy vacum. Ale nie jestem pewien. wiem ze jakiś węzyk odpowiada za obroty, bylo mi to nawet pokazywane na ciepłym silniku.
Przy 90km/h u mnie jest koło 2k obrotów, a nawet chyba ciutkie poniżej ale dokłądnie nie pamiętam.
check engine wątpie aby była, bo gdyby była to powinna nas informowac ze jest przy włączaniu samochodu.
Dodam ze jeżeli mas za wysokie obroty to wężyk który jest za to odpowiedzialny idzie chyba do pompy vacum. Ale nie jestem pewien. wiem ze jakiś węzyk odpowiada za obroty, bylo mi to nawet pokazywane na ciepłym silniku.
-
- Posty: 1065
- Rejestracja: 17 lut 2008, 23:00
- Imię: Bartek
- Auto: Astra F, Mondeo Mk II
- Silnik: X30XE, 1,8TD
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Piękne :)
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Obał, A majstrowałeś przy zegarach ?? Albo poprzednik ? Bo jest kwestia ze jak wyciągniesz wskazówke to ona nie jest w połozeniu "0" tylko w jakimś roboczym. trzeba odblokowac ten cycek blokujący i dopiero po odpowiednim zabezpieczeniu zdejmowac zegar ( mozliwe ze wiesz to co pisze ale nie zaszkodzi ) A do ilu masz obroty ? bo u mnie jak sie nie pomyle przy 5 sie zaczyna czerwoje nie raczej przy 6 czerwone a na 7 sie kończy. Ale nie jestem pewien.
Tak sie zastanawiam, ale by wychodziło że padł ci cały mechanizm przy obrotku bo jego przekłamanie nie jest identyczne, ale cholera może i ma nie być identyczne... Tu już jakiś elektromaniak sie niech wypowie jak z tym jest.
Tak sie zastanawiam, ale by wychodziło że padł ci cały mechanizm przy obrotku bo jego przekłamanie nie jest identyczne, ale cholera może i ma nie być identyczne... Tu już jakiś elektromaniak sie niech wypowie jak z tym jest.
-
- Posty: 1065
- Rejestracja: 17 lut 2008, 23:00
- Imię: Bartek
- Auto: Astra F, Mondeo Mk II
- Silnik: X30XE, 1,8TD
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Piękne :)
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 1810
- Rejestracja: 16 cze 2007, 17:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
żeby sprawdzić czy zegary wskazują dobre obroty to jedyną mozliwością jest podjechanie na komputer i sprawdzenie na kompie obrotów i w ten sposób mniej więcej będziesz wiedział czy ci przypadkiem licznik nie przekłamuje. Ja niestety obrotka nie mam ale jak byłem na przeglądzie instalacji gazowej to mi koleś powiedział, że coś za wysokie obroty mam :/
ASTEROIDALNY STAN NIEWAŻKOŚCI .... ;]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rychnowo
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
To ten co przekładał musi być jakiś :m żeby przed tym nie sprawdzić czy sie tarcze pokrywają...krzrel pisze:W Vectrze 1993 C18NZ u mojego ojca zostały zmienione same tarcze zegarów na białe oczywiście jakieś niefirmowe i okazało sie ze przekłamują wzwyż o jakieś 200 obr./min.
Albo zrobił to bez blokowania wskazówki po wyjęciu ogranicznika