Spadek mocy przy zapowietrzonym układzie

dworak21

Astro-maniak
Posty: 130
Rejestracja: 27 sty 2008, 11:57
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Spadek mocy przy zapowietrzonym układzie

#1

Nieprzeczytany post autor: dworak21 »

Witam
Mam taki problem w mojej astrze 1.4i benzyna gaz podczas jazdy i po odpaleniu auto tak jakby przerywało.W trakcie jazdy na benzynie i gazie jest to samo na zimnym i ciepłym silniku.Znalazłem juz przyczyne usterki zapowietrza się układ bo jak odkrece korek od plynu chłodniczego i ucieknie powietrze to jest ok ale po jakims dystansie znów to się dzieje i znów odkrecam i jest ok,moze ktoś mi napisze jak to usterkę usunąc
z góry dziękuje
[External Link Removed for Guests] - zobacz jak wygląda moja Asia z moimi modyfikacjami :)
Sprzedaż części do wszystkich aut hurtowe ceny w detalu gg:2099941

dziaba20

Astro-maniak
Posty: 89
Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Młynka
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: dziaba20 »

a wody ci czasem nie ubywa albo nie robi sie kisiel zamiast oleju?? mi to wygląda na nieszczelną uszczelke między głowicą podczas pracy silnika ciecz dostaje sie do cylindrów i dlatego auto kijowo idzie ja tak miałem w peugeocie. był jak parowóz żarł wode, olej, i benzyne :) naszczęście już go sprzedałem
Elektrownia wiatrowa to jest to

dworak21

Astro-maniak
Posty: 130
Rejestracja: 27 sty 2008, 11:57
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: dworak21 »

jednak to nie wina tego tylko chyba kable maja przebicie i mysle ze dlatego
[External Link Removed for Guests] - zobacz jak wygląda moja Asia z moimi modyfikacjami :)
Sprzedaż części do wszystkich aut hurtowe ceny w detalu gg:2099941

Usunięty użytkownik 3235

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Ciśnienie w zbiorniczku będzie zawsze. Wracając do problemu to najpierw wymieniłbym świece i kable WN. Ewentualnie filtry: benzyny oraz LPG

matiw32

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 08 lip 2008, 12:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Serwinów
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: matiw32 »

Nie chce tworzyć nowego tematu bo mój wygląda podobnie.

W piątek odebrałem auto z wymiany silnika bo stary padł, mechanik(specjalista od opla) wymienił mi z 1.4 na 1.6 oczywiście mówił że skrzynia ta sama jak się później dowiedziałem ją tez wymienił ale to szczegół zapłaciłem za dużo. Silnik był przeglądnięty wymienione uszczelki określił że żyleta (x16sz).

Przyjechałem do domu zrobiłem do niedzieli zrobiłem 200km po południu odpalam auto ok. Zaczynam jechać poczułem że auto nie ma tej mocy co przedtem. Pod górkę ledwo co wyjechał później już na równym tak w chwile woda mi do 90 skoczyła. Jechał ledwo nic na gaz nie reagował , pod tamtą górkę podjechałem na gazie bo na benzynie zero.

Odczekałem chwile pojechał dalej do domu to na benzynie : 1 jeszcze jechał daje dwójkę gaz do dechy i zero jakbym nic nie wcisnął . Przełączyłem na gaz dojechałem choć też skokami.


Co to może być??

dworak21

Astro-maniak
Posty: 130
Rejestracja: 27 sty 2008, 11:57
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: dworak21 »

Witam wymienilem już te kable pomoglo.teraz jeszcze został taki problem że na zimnym silniku nierówno pracuję dopóki się nie rozgrzeje tak jakby chrapocze i za szybko nie chcę się rozpedzic ale jak już ciepły to idzie tak jak trzeba czy to może wina silnika krokówego ?
[External Link Removed for Guests] - zobacz jak wygląda moja Asia z moimi modyfikacjami :)
Sprzedaż części do wszystkich aut hurtowe ceny w detalu gg:2099941

ODPOWIEDZ