wskazania temperatury cieczy
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 lut 2008, 23:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ELBLAG
- Kontakt:
wskazania temperatury cieczy
mam problem ze wskażnikiem temperatury.jak ruszę to po 10 minutach temperatura jest 90 st. i zaraz spada na 70 st. i znowu na 90 st.Tak ze dwa razy i wtedy przestaje tak skakać .miałem mały przeciek w mocowaniu chłodnicy i wsypałem STOP-LACKA .Czy to może być od tego,czy takie skoki temperatury to norma dopóki termostat nie otworzy dużego obiegu?HELP
gregor
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
Na początek warto uzupełnić poziom płynu (na zimnym silniku), odpowietrzyć i dopiero sprawdzić wskazania. Jeśli sytuacja się powtórzy to wtedy wymień termostat i oczywiście na nowo odpowietrz układ. Jeszcze, w co wątpię, powodem może być pompa wody(do wymiany). Czy pompę wody wymieniałeś razem z rozrządem?Zaleca się jej wymianę co 2 wymianę rozrządu...
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 lut 2008, 23:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ELBLAG
- Kontakt:
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
powiem tak miałem to samo zdażenie z pieskiem i też mi urwało koło mocowania dolnego i pospawałem ale jeszcze czasami kropelka skapła i dałem też taki środek tylko że firmy pulsar i jak narazie wszystko działa ok ale ja tydzień lub 2 wcześniej wymieniłem termostat. ale z tym odpowietrzeniem to może kolega mieć racje albo może to kwestia zaśniedziałego styku na tym czujniku
Elektrownia wiatrowa to jest to
gregortuning, tego typu środki mają to do siebie, że osadzają się na wszystkim. Na termostacie też. Teoretycznie nie powinny szkodzić ale różnie to z nimi jest. Ja osobiście nie wierzę tego typu specyfikom i nie stosuję ich. Miałem kiedyś u siebie coś takiego że nieraz temp wskazywało większą, a przeważnie wskazówka była na niebieskim polu i tylko. Po wymianie termostatu jest ok. Ja akurat kupiłem sam wkład termostatu firmy VERNET (francuski). Kosztował mnie jeśli się nie mylę ok. 24zł.
Proponuję zacząć od wymiany termostatu i czynności, o których napisałem wcześniej. Jeśli to nie pomoże kolejną rzeczą, jaką bym poruszył byłby czujnik temperatury (u mnie w silniku 1.6 jest na kolektorze ssącym w okolicach alternatora, dochodzi do niego jeden przewód, czujnik widoczny stojąc przodem do auta, patrząc z góry) oraz w dalszej kolejności pompa wody.
pio555, wyżej napisał że miał coś takiego wtedy kiedy padła mu uszczelka pod głowicą. Jeśli u Ciebie poziom oleju jest w normie, płynu ze zbiorniczka nie ubywa, auto odpala dobrze, nie puszcza podejrzanych dymków z rury, świece zapłonowe mają ten sam kolor wypalenia więc uszczelkę pod głowicą bym na tym etapie wykluczył.
Proponuję zacząć od wymiany termostatu i czynności, o których napisałem wcześniej. Jeśli to nie pomoże kolejną rzeczą, jaką bym poruszył byłby czujnik temperatury (u mnie w silniku 1.6 jest na kolektorze ssącym w okolicach alternatora, dochodzi do niego jeden przewód, czujnik widoczny stojąc przodem do auta, patrząc z góry) oraz w dalszej kolejności pompa wody.
pio555, wyżej napisał że miał coś takiego wtedy kiedy padła mu uszczelka pod głowicą. Jeśli u Ciebie poziom oleju jest w normie, płynu ze zbiorniczka nie ubywa, auto odpala dobrze, nie puszcza podejrzanych dymków z rury, świece zapłonowe mają ten sam kolor wypalenia więc uszczelkę pod głowicą bym na tym etapie wykluczył.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 lut 2008, 23:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ELBLAG
- Kontakt: