Zapaląjąca się kontrolka układu elektronicznego silnika

Gość

#11

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Panowie Wszystko już wiem. Zwarłem dwa styki zgodnie z zaleceniami JOszi-ego i pokazal sie jeden błąd. Mianowicie błąd 44, co wg. manuala znaczy: Sonda Lambda - uboga mieszanka. No to zaraz z kumatym kumplem za miernik i faktycznie poprzestawiało się trochę, nawet dość mocno. Wielkie dzięki za pomoc! Oszczędziłem na wizycie u Elektryka no i jeszcze satysfakcja, że wszystko juz ok! Jeszcze bede teraz obserwowal czy sie zapali, ale kumpel stwierdził, ze komputer nie kłamał i miał racje. A się ostatnio dziwiłem czemu na 2 i 3 czasami wariowała, raz nawet prawie zgasla. Za mało dostawała to się buntowała... :D

WIELKIE WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC DLA WSZYSTKICH!

Gość

#12

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Prawda jest taka z kontrolką składu mieszanki przy LPG - że często się ona zapala.
jest to nawet przy dokładnym wregulowaniu ciężkie do uniknięcia.
Wynika to z faktu iż skład mieszanki zasilającej silnik (LPG) może zostać ustawiony tylko dla konkretnego przypadku obciążenia silnika.
Aby uzyskać dokładne odwzorowanie pracy na benzynie, trzeba mieć instalację na sekwencyjnym wtrysku gazu i z elektroniką posiadającą mapę obciążeń silnika z hamowni.
Spotkałem się z fachowym usuwaniem nieustannie zapalającej się kontrolki, przez gaziarzy:
otóż, przerywali na stałe obwód diody kontrolki i palić się - nie mogła :m

ODPOWIEDZ