witam
dzieki za porady sens wymiany jest taki ze posypał mi sie dół silnika,a góra przepuszczała..okazakło sie ze na diagnostyce wyszło ze kompresje na 2cylindrach miałem bliską 0.
wymieniłem na taki sam z przebiegiem 45tys.km:):)
bo podobno ecoteki sa duzo bardziej zawodne,( niewiem ile w tym prawdy).
Wiec info dla niektórych forumowiczów dlaczego warto wymieniac dla8km jest takie ze nie było wyjścia bo remont starego wyszedłby mnie tyle samo co zamiana na inny.
W kazdym autko smiga znacznie lepiej niz wczesniej,wymieniony olej,filtry świece,chłodnica bo był kamien i efekt mysle ze fajny..
Swap z 1.4 pilne!!
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 07 mar 2008, 10:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Pozostaje życzyć bezawaryjnej jazdy! Do sobaczenia na spotach i zlotach!
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
- Imię: Marek
- Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
- Silnik: K20A2
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Panowie jesli ktos chce montowac C16SE to tylko po sprawdzeniu kompresji owego silnika,z tego co sie dowiadywalem to praktycznie 90 % silnikow jakie trafiaja na nasz rynek jest dojechanych na maksa,sam szukam nowego silniczka bo moj niebawem padnie ,cena dobrego C16SE z kompresja po 13-14 atm na cylinder to koszt 2500zl
Bylo C16SE,nastepnie C20XE a teraz Honda Civic 7 gen TypeR K20A2
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt: