Swap z 1.4 pilne!!
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 07 mar 2008, 10:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Swap z 1.4 pilne!!
Witam mam Astre F 1.4 silnik 82km,skrzynia F15.Teraz zasadnicza sprawa czy moge w jego miejsce bez dodatkowych przeróbek typu rozrząd,skrzynia itp.włożyć silnik 1.4 16V 90km???
Prosze o pilne informacje bo jestem na etapie zakupu nowego i musze to wiedzieć jak najszybciej
Podrawiam i z góry dziekuje
Prosze o pilne informacje bo jestem na etapie zakupu nowego i musze to wiedzieć jak najszybciej
Podrawiam i z góry dziekuje
MOJA ASTRA- [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Rozrząd w 8v (a taki masz) a 16v to całkiem inna sprawa. Piotrek, silniki 8v są może słabsze, ale duużo tańsze, wytrzymalsze, mniej elektroniki etc. Jeśli 16v to już lepiej konkretny swap na C18xe conajmniej. Taka jest moja rada. Spróbuj poszukać silnika C16se. Jest lepszy niż X14xe, mniej skomplikowany i wogóle. Zależy w jak dobrym stanie będzie.petee pisze:1.4 silnik 82km,skrzynia F15.Teraz zasadnicza sprawa czy moge w jego miejsce bez dodatkowych przeróbek typu rozrząd,skrzynia itp.włożyć silnik 1.4 16V
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
-
- Posty: 406
- Rejestracja: 29 sie 2008, 0:41
- Imię: Michał
- Auto: Astra
- Silnik: 1,6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Miałem oczywiście na myśli nietuningowane Z drugiej strony, 2.0 16v można wykręcić na więcej niż 8v.ja37 pisze:Tomek_0181 napisał/a:
silniki 8v są może słabsze
Czy powtórzysz to w obecności mojej corsy?
Ale Petee potrzebuje nowego silnika chyba dlatego, że stary mu padł i wymaga remontu. Faktycznie, montaż potężnego silnika pociągnie za sobą duuuże koszty związane z zawieszeniem, hamulcami etc. Jeśli nie chce ani teraz ani później wydawać wielkiej kasy na ten swap i silnik to lepiej pozostać przy 8v. C16se, myślę, że jest tu b. dobrym wyjściem. Zawsze to ciut większa pojemność niż obecny C14se a wszystko spasi. Napewno lepszym niż x14xe, który niestety jest już ecotekiem.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 mar 2008, 12:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Czechowice-Dz.
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Ecoteki są słabsze (por. np. C18xe a X18xe), bardziej skomplikowane, mniej wytrzymałe, droższe części i wogóle są droższe a w tym przypadku to ma znaczenie bo chodzi o wymianę silnika na podobny. Ale c14se i x14xe nie są bardzo podobne... Plus ecoteka to oczywiście ekologia, spełnia ostrzejsze normy spalania.