wymiana płynu wspomagania - jak?
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 sty 2008, 20:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wymiana płynu wspomagania - jak?
Witam Was
Mam pytanko jak wymienic płyn wspomoagania?
ile tego płynu tam wchodzi?
Jaki polecacie?
Moj stary płyn to juz w sumie stary żur :/:/:/:/
a nie mam pojecia jak wymienic :/ slyszalem ze tzreba miec kompresor i przedmuchac ukald??? Macie pomysl jak to zrobic ??
Mam pytanko jak wymienic płyn wspomoagania?
ile tego płynu tam wchodzi?
Jaki polecacie?
Moj stary płyn to juz w sumie stary żur :/:/:/:/
a nie mam pojecia jak wymienic :/ slyszalem ze tzreba miec kompresor i przedmuchac ukald??? Macie pomysl jak to zrobic ??
[[External Link Removed for Guests]] Serwis GSM Kraków
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 sty 2008, 20:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Wymienić płyn to nie problem.
Najlepiej mieć kanał i druga osobę do pomocy.
Ściągasz od zbiorniczka wąż powrotny płynu i wkładasz ten koniec węża do jakiejś kuwety czy coś a dziurkę w zbiorniczku czymś zatykasz.
Potem jedna osoba trzyma wąż żeby nie wyleciał z kuwety albo z bańki i kontroluje czy korek nie wyskoczy w zbiorniczku.
Druga osoba natomiast wsiada do autka, odpala je i zaczyna kręcić kierownicą UWAGA PŁYN POLECI BARDZO SILNYM STRUMIENIEM
Po takim kręceniu płyn wyleci wężem powrotnym
Dobrze jest też potem zalać trochę układ nowym płynem i go jeszcze raz spuścić tak jak ten stary. Robi się to żeby wypłukać syf. ( u mnie się trochę takiego nazbierało niestety :/ )
Potem zakładasz wszystko z powrotem i zalewasz świeżym płynem. Powinno wejść ok 1l.
Ja robiłem i śmiga dobrze.
w danych regulacyjnych znajdziesz zapis "Olej w układzie kierowniczym ze wspomaganiem / ATF Dexron II, sprawdzanie poziomu co 15 000 km lub co 2 lata (bez konieczności wymiany)" tak więc nie trzeba tego płynu wymieniać jeśli kierownica nie chodzi ciężko i nie słychać jak wyje pompa wspomagania
Najlepiej mieć kanał i druga osobę do pomocy.
Ściągasz od zbiorniczka wąż powrotny płynu i wkładasz ten koniec węża do jakiejś kuwety czy coś a dziurkę w zbiorniczku czymś zatykasz.
Potem jedna osoba trzyma wąż żeby nie wyleciał z kuwety albo z bańki i kontroluje czy korek nie wyskoczy w zbiorniczku.
Druga osoba natomiast wsiada do autka, odpala je i zaczyna kręcić kierownicą UWAGA PŁYN POLECI BARDZO SILNYM STRUMIENIEM
Po takim kręceniu płyn wyleci wężem powrotnym
Dobrze jest też potem zalać trochę układ nowym płynem i go jeszcze raz spuścić tak jak ten stary. Robi się to żeby wypłukać syf. ( u mnie się trochę takiego nazbierało niestety :/ )
Potem zakładasz wszystko z powrotem i zalewasz świeżym płynem. Powinno wejść ok 1l.
Ja robiłem i śmiga dobrze.
w danych regulacyjnych znajdziesz zapis "Olej w układzie kierowniczym ze wspomaganiem / ATF Dexron II, sprawdzanie poziomu co 15 000 km lub co 2 lata (bez konieczności wymiany)" tak więc nie trzeba tego płynu wymieniać jeśli kierownica nie chodzi ciężko i nie słychać jak wyje pompa wspomagania
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 sty 2008, 20:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 sty 2008, 20:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 sty 2008, 20:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: