Jakie świece, płyn hamulcowy i chłodniczy ?????

kamien

Astro-maniak
Posty: 204
Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
Imię: Krzysztof
Auto: Astra F
Silnik: 1.4 (60 koni)
Rocznik: 2001
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny

Jakie świece, płyn hamulcowy i chłodniczy ?????

#1

Nieprzeczytany post autor: kamien »

Witam.

Chcę w swojej Astrze wymienić świecie, płyn hamulcowy i chłodzący w związku z czym mam pytanie. Otóż jakie świece, jakie płyny.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Dark

#2

Nieprzeczytany post autor: Dark »

świece NGK, plyn chlod. petrygo

andrzej.las5

Astro-maniak
Posty: 66
Rejestracja: 21 kwie 2007, 10:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: andrzej.las5 »

Też polecam świece NGK i petrygo do chłodnicy.
Co do płynu hamulcowego, to chyba nie ma aż tak wielkiego wyboru.
Zapytaj w sklepie. Napewno badziewia ci nie sprzedadzą.
[External Link Removed for Guests]

chiken

Astro-maniak
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: chiken »

zgodzę się z przedmówcami, też posiadam świece NGK i petrygo orlenowskie :) płyn hamulcowy niewymieniony
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue :)
LPG-->brak-->i dobrze
===============

Tigerr

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 06 maja 2007, 10:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Tigerr »

w ksiazce Sam naprawiam... napisali zeby mieszac wode zdemineralizowana z koncentratem pol na pol niecale 3l wody i 3l koncentratu, ale to wychodzi drozej niz kupienie petryga. Wiec jezeli inni smigaja na petrygo ty tez mozesz;)

chiken

Astro-maniak
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: chiken »

kawałek tekstu jaki znalazłem w necie :>
"Zanieczyszczenia
Wraz z wiekiem samochodu pogarsza się drożność układu chłodzenia. W kanałach „wodnych” pojawia się osad wynikający m.in. z korozji samych kanałów. Olbrzymi wpływ na to niekorzystne zjawisko ma oczywiście jakość płynu chłodzącego. Najbardziej szkodliwe skutki ma woda, stosowana przez niektórych kierowców w okresie letnim. Równie niekorzystne jest maksymalne wydłużanie okresu eksploatacji płynu, który co kilka lat powinien być po prostu wymieniany na nowy. Zanieczyszczenia w kanałach „wodnych” są bardzo trudne do usunięcia. Często nie pomagają nawet specjalne płukanki. W skrajnych przypadkach silniki „zakamienione” mają tendencje do przegrzewania. "

ODPOWIEDZ