Temperatura z niczego.

Kryniu99

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 24 lip 2008, 22:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Iłowa kolo ZG
Kontakt:

Temperatura z niczego.

#1

Nieprzeczytany post autor: Kryniu99 »

Witam.
Mam dosc powazny problem z moja asia :( Chodzi o to ze gdy ja odpale i poprostu stoi odpalona na luzie temperatura podnosi sie az do czerwonej skali i chyba komputer z tego powodu odcina zaplon. Jednag gdy tylko odpale i nia pojade temperatura spada tak do 97 stopni. Nigdy tak nie mialem poniewaz noramlna temperatura silnika to jakies 90-93 stopnie.
Do tego dodam ze silnik na postoju tez pracuje jakos dziwnie. Nie mam obrotomierza ale slychac ze ma strasznie male obroty (ok 700). Z tego powodu caly silnik i układ wydechowy dostaje "drgawek". Nie sa to male drgawki bo az koncowy tlumik tlucze o zderzak.

Prosze o pomoc bo to dziwna sprawa ;/
Polityka - niekaralna forma kradzieży :D
[External Link Removed for Guests]
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Myślę, że ci się zaciął termostat w pozycji zamkniętej.

Awatar użytkownika
domo666

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 11 cze 2008, 23:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: domo666 »

Wymień termostat.....ja miałem to samo.... wystarczyło ze był niewielki korek na drodze albo krótki postoj na właczonym silniku i moment chwila temperatura skakała do 95 stopni i wiecej.....

venom

Astro-maniak
Posty: 141
Rejestracja: 18 lis 2007, 14:41
Imię: Michael
Auto: V850
Silnik: B5252S
Województwo: śląskie
Lokalizacja: MCE
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: venom »

1) sprawdź czy CI działa ciepły nawiew
2) pomacaj przewody od chłodnicy - czy są miękkie, czy czuć jak woda sie w nich przelewa, czy może są twarde, wręcz nabrzmiałe i nie czuć, że sie przelewa.
3) po nocy podnieś maskę, odpal silnik na 20 sekund, zgaś i szybko przyłóż ucho do otwartego zbiorniczka wyrównawczego czy słychać bąbelki.

Jeżeli nie masz ciepłego nawiewu, węże są twarde i słyszysz bąbelki to masz walniętą uszczelkę pod głowicą, spaliny idą w układ chłodzenia tworząc poduszkę powietrzną w głowicy i nagrzewnicy (jak masz gaz to reduktor będzie zamarzał), zatrzymując właściwy obieg cieczy. U mnie wystarczyło 5min na postoju lub przejechać 2km żeby wejść w czerwone pole.

Przy walniętej uszczelce nie ma odpowiedniej kompresji, przez co jest słabszy i skacze na wolnych obrotach.

[ Dodano: 2008-09-10, 15:55 ]
Zapomniałem wcześniej dopisać żebyś pomacał chłodnicę czy sie nagrzewa na całej powierzchni.

ODPOWIEDZ