Piszczenie spod maski
- grakem
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2008, 15:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z tąd
- Kontakt:
Piszczenie spod maski
Witam Forumowiczów. Nie potrafię stwierdzić co może być przyczyną piszczenia spod maski Od razu mówię że nie jest to pasek od alternatora gdyż go naciągnąłem i problem dalej tkwi, ani zawory. Pisk jest delikatny, mógłbym skojarzyć taki dźwięk jak przy zepsutym łożysku - czasem też piszczy. Dzwiek wydobywa sie zaraz po uruchomieniu silnika. Wiem ze niewiele wam te info. dają ale liczę na każda wasza diagnozę :>
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 18:18 przez grakem, łącznie zmieniany 1 raz.
- grakem
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2008, 15:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z tąd
- Kontakt:
- grakem
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2008, 15:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z tąd
- Kontakt:
Pompy nigdy nie wymieniałem wiec bedzie miala conajmniej 7 lat. Rozrząd juz niepamiętam ale jeszcze jest duzo kilometrów do przejechania na nim. a wspomaganie... cieknie mi z pompy olej. Była ona regenerowana ale znów cieknie. Owszem tez piszczalo przy skręcie ale dolałem oleju i wszystko jest dobrze. Póki co wyciek nie jest dokuczliwy
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
No to chyba masz juz odpowiedz. Najlepiej sciagnij obudowe rozrzadu i posluchaj czy dzwiek leci dokladnie z pompy. Czesto jest tak gdy zmienia sie rozrzad, ze zostawia sie pompe ( bo byla dobra). I niestety nieraz sie te zdarza ze przez nowy pasek i nowy naciag, pompa nie wytrzymuje zbyt dlugo i pada. Dlatego zaleca sie wymiane rozrzadu razem z pompa.grakem pisze:Pompy nigdy nie wymieniałem
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.
- grakem
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2008, 15:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z tąd
- Kontakt:
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 10 lis 2007, 22:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: słupsk
- Kontakt:
Niekiedy przyczyną piszczenia piszczenia pod maska może być uszkodzona jakaś uszczelka układu dolotowego tzn.kolektor ssący.Silnik ciągnie wtedy "lewe" powietrze.I po prostu gwizda.Sam miałem kiedyś taki problem ale nie w asterce.
Mogą to tez być również łożyska w alternatorze.
Posłuchaj dobrze żebyś na darmo kasy nie wydawał.
Najlepsza rada to jedź do kilku mechaników i niech sprawdzą,chyba że uda ci się samemu to zlokalizować .
Mogą to tez być również łożyska w alternatorze.
Posłuchaj dobrze żebyś na darmo kasy nie wydawał.
Najlepsza rada to jedź do kilku mechaników i niech sprawdzą,chyba że uda ci się samemu to zlokalizować .
- grakem
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2008, 15:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z tąd
- Kontakt:
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 23 sie 2007, 12:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: okolice warszawy
- Kontakt: