termostat
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 lut 2008, 20:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
termostat
witam......chcialem sam uporac sie z problemem wymianu termostatu ale nie wiem czy dam rade... mam asterke 1.4 z tym najslabszym silnikiem 60km... czy moglny mi ktos napisac jak to po koolei sie robi czy niezbedna bedzie pomoc mechanika...?
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 26 maja 2007, 17:16
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra G
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Słupsk
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 01 lip 2008, 20:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kołbiel
- Kontakt:
nie no termostst to prosta sprawa jak nie dasz rady to po co ty na te forum dajesz temat, jedz do mechanika odrazu...
a jak to zrobic? no to po pierwsze zdejmujesz pasek klinowy.potem zdejmujesz osłone zewnetrzna z rozrzadu i oczom twoim ukazuje sie widok paska rozrzadu. ustawiasz na punkty i odkrecasz koło zebate od wałka rozrzadu.potem odkrecasz obudowe rozrzadu ta co jest pod spodem, wystarczy odkrecic tylko 2 sruby przy wyjsciu wałka rozrzadu i odchylasz obudowe i masz termostat na wierzchu. spuszczasz płym lub nie i odkrecasz obudowe termostatu, jak nie spuscisz to wycieknie max 1,5 litra. zakladasz nowy termostat, wazne zeby uszczelke dobrze zalozyc na nim. no i dalej od tylu wszystko. czyli najpierw obudowa potem zakladasz pasek na koło i koło na wałek rozrzadu.na samej gorze obudowy masz punkt i zgrywasz go z punktem na kole zembatym. drugi punkt masz na dolnej obudowie i na kole pasowym po ktorym chodzi pasek klinowy. jak punkty zgrywaja sie to dokrecasz koło zebate na walku rozrzadu i obudowe i gitara. a i płym dolej
a jak to zrobic? no to po pierwsze zdejmujesz pasek klinowy.potem zdejmujesz osłone zewnetrzna z rozrzadu i oczom twoim ukazuje sie widok paska rozrzadu. ustawiasz na punkty i odkrecasz koło zebate od wałka rozrzadu.potem odkrecasz obudowe rozrzadu ta co jest pod spodem, wystarczy odkrecic tylko 2 sruby przy wyjsciu wałka rozrzadu i odchylasz obudowe i masz termostat na wierzchu. spuszczasz płym lub nie i odkrecasz obudowe termostatu, jak nie spuscisz to wycieknie max 1,5 litra. zakladasz nowy termostat, wazne zeby uszczelke dobrze zalozyc na nim. no i dalej od tylu wszystko. czyli najpierw obudowa potem zakladasz pasek na koło i koło na wałek rozrzadu.na samej gorze obudowy masz punkt i zgrywasz go z punktem na kole zembatym. drugi punkt masz na dolnej obudowie i na kole pasowym po ktorym chodzi pasek klinowy. jak punkty zgrywaja sie to dokrecasz koło zebate na walku rozrzadu i obudowe i gitara. a i płym dolej