termostat

orzelgorskiego

Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 12 lut 2008, 20:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

termostat

#1

Nieprzeczytany post autor: orzelgorskiego »

witam......chcialem sam uporac sie z problemem wymianu termostatu ale nie wiem czy dam rade... mam asterke 1.4 z tym najslabszym silnikiem 60km... czy moglny mi ktos napisac jak to po koolei sie robi czy niezbedna bedzie pomoc mechanika...?

graba

Astro-maniak
Posty: 770
Rejestracja: 26 maja 2007, 17:16
Imię: Piotrek
Auto: Astra G
Silnik: Z14XEP
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Słupsk

#2

Nieprzeczytany post autor: graba »

samemu to chyba nie dasz rady, bo zeby miec dojście do termostatu to musisz rozebrać rozrząd...a to kupa roboty jest, nielatwej zresztą
Jeżeli trzeci dzień z kolei nie chce ci się pracować, to znaczy, że już środa ;)

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

w warszawie jest sporo speców od nas z kluubu... :)

jeden nawet ma przy sobie w każdej sytuacji skrzynkę z narzędziami - zapomniałem kurcze tylko jego nicku :) - ale myslę, że temat zarzuć na ... mazowieckim dziale - w dziale SPOTY/ZLOTY

esio_22

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 01 lip 2008, 20:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kołbiel
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: esio_22 »

nie no termostst to prosta sprawa jak nie dasz rady to po co ty na te forum dajesz temat, jedz do mechanika odrazu...
a jak to zrobic? no to po pierwsze zdejmujesz pasek klinowy.potem zdejmujesz osłone zewnetrzna z rozrzadu i oczom twoim ukazuje sie widok paska rozrzadu. ustawiasz na punkty i odkrecasz koło zebate od wałka rozrzadu.potem odkrecasz obudowe rozrzadu ta co jest pod spodem, wystarczy odkrecic tylko 2 sruby przy wyjsciu wałka rozrzadu i odchylasz obudowe i masz termostat na wierzchu. spuszczasz płym lub nie i odkrecasz obudowe termostatu, jak nie spuscisz to wycieknie max 1,5 litra. zakladasz nowy termostat, wazne zeby uszczelke dobrze zalozyc na nim. no i dalej od tylu wszystko. czyli najpierw obudowa potem zakladasz pasek na koło i koło na wałek rozrzadu.na samej gorze obudowy masz punkt i zgrywasz go z punktem na kole zembatym. drugi punkt masz na dolnej obudowie i na kole pasowym po ktorym chodzi pasek klinowy. jak punkty zgrywaja sie to dokrecasz koło zebate na walku rozrzadu i obudowe i gitara. a i płym dolej

ja37

V.I.P.
Posty: 6127
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 133 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

[External Link Removed for Guests]
A tu masz kilka poglądowych fotek z takiej operacji na astrze cr2shera

ODPOWIEDZ