Witam, jak pisałem w poście powitalnym moja Astra x16szr wymagała remontu silnika.
Fakt faktem odzyskał moc. Jednak słychać lekkie klekotanie z silnika, niby jakaś hydraulika(czy to coś niby jest hydrauliczne) ma tam dojść do siebie.
Po dłuższej jeździe przez chwilę coś potrafi zadzwonić w silniku. A przyśpieszając od 2300 do 2700 jakby pierścionki dzwoniły, tylko tak szybko rytmicznie i robi się głośniej. Przy 2700 nagle to ustaje i dzieje się tak głównie tylko na 3 biegu.
Czy to normalne podczas docierania?
Remont silnika
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 11 maja 2007, 21:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Barlinek
- Kontakt:
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
mi kiedyś w Punto też dzwoniło miedzy tymi predkosciami obrotowymi... okazało się że to osłona tłumika była luźno i to sprawiało że dzwoniło...
BTW ile zapłaciłeś za kapitalkę?? bo w moim 14NZ też się szykuje bo leci mi z uszczelki i bierze olej więc coś tam trzeba będzie porobić...
BTW ile zapłaciłeś za kapitalkę?? bo w moim 14NZ też się szykuje bo leci mi z uszczelki i bierze olej więc coś tam trzeba będzie porobić...
Serdecznie Pozdrawiam
Astra H Z16XEP '04 77kkm
Astra H Z16XEP '04 77kkm
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
- Imię: Pawel
- Silnik: X14XE/LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
A ile masz przejechane? Bo jak nie więcej niż 300tyś to muśle że duzo Cie nei wyniesie wymiana uszczelki, uszczelniasz na zaworach bo pewnie stamtad olej bierze (znam bardzo duzo takich przypadkow), a za to jakiej 400 PLN chyba że znasz kogoś...Jedras_GW pisze:bo w moim 14NZ też się szykuje bo leci mi z uszczelki i bierze olej więc coś tam trzeba będzie porobić...
pozdro
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Podepne sie pod temat, bo zastanawia mnie od pewnego czasu jedna rzecz: czy jest dostep do nowych czesci i czy w ogole da sie doprowadzaic silnik do stanu praktycznie z serii ? I ilke taki remoncik by kosztowal ?
Pytam czysto z ciekawosci, wiec nie piszcie, ze lepiej swap, czy, ze to nieoplacalene itd .
Pytam czysto z ciekawosci, wiec nie piszcie, ze lepiej swap, czy, ze to nieoplacalene itd .
Pozdrawiam