chłodzenie silnika
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 paź 2008, 13:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
chłodzenie silnika
hej jestem nowym uzytkownikjem tego forum
Mam problem z moim asteliksem silnik 1.7 isuzu mianowicie ucika mi plyn z chlodnicy. Chłodnica jest nowa niewjem dlaczego tak sie dzieje wydaje mi sie ze robi sie cisnienie i pekła ale dlacego tak sie dzieje. I dlaczego wezem powrotowym nie leci pluyn do zbiorniczka wyrownawczego?? z gory dziekoje za pomoc pomozcie
Mam problem z moim asteliksem silnik 1.7 isuzu mianowicie ucika mi plyn z chlodnicy. Chłodnica jest nowa niewjem dlaczego tak sie dzieje wydaje mi sie ze robi sie cisnienie i pekła ale dlacego tak sie dzieje. I dlaczego wezem powrotowym nie leci pluyn do zbiorniczka wyrownawczego?? z gory dziekoje za pomoc pomozcie
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 18 lis 2007, 11:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kartuzy
- Kontakt:
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 02 gru 2007, 16:06
- Imię: Robert
- Auto: Astra Classic F (1998)
- Silnik: 1600 cm3
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt:
Seba28021990, to masz tam ciśnienie, czy ci się wydaje...
pewne nadciśnienie jest normalne dla układów chłodzenia i nie ma się czemu dziwić, no chyba, że węże są twarde tak, że nie można ich ścisnąć... to już normalne nie jest...
a powodem mogą być:
- uszczelka pod głowicą (ewentualnie pęknięcie bloku/głowicy w obrębie powstawania ciśnienia sprężania)
- uszkodzenie korka na zbiorniczku wyrównawczym (ma wbudowane zawory nad- i podciśnieniowe)
- ... pewnie jeszcze jakieś inne, które mi w tej chwili do głowy nie przychodzą...
powodzenia (w ortografii też)
pewne nadciśnienie jest normalne dla układów chłodzenia i nie ma się czemu dziwić, no chyba, że węże są twarde tak, że nie można ich ścisnąć... to już normalne nie jest...
a powodem mogą być:
- uszczelka pod głowicą (ewentualnie pęknięcie bloku/głowicy w obrębie powstawania ciśnienia sprężania)
- uszkodzenie korka na zbiorniczku wyrównawczym (ma wbudowane zawory nad- i podciśnieniowe)
- ... pewnie jeszcze jakieś inne, które mi w tej chwili do głowy nie przychodzą...
powodzenia (w ortografii też)
jestem już stary...
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 paź 2008, 13:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 18 cze 2008, 17:15
- Auto: Astra F
- Silnik: 17TD ISUZU
- Lokalizacja: Śląsk ;]
- Kontakt:
ja miałem walnieta uszczelkę pod głowica w 1.7 TD Isuzu i auto było tak mułowate że z pod świateł maulchowi nie potrafiłem uciec :/Seba28021990 pisze:a jesli to uszczelka pod glowica to samochod traci wtedy na mocy?? bo moja asterka niema prawje wcale siły :/
uszczelkę wymieniłem i przy okazji uszczelniacze zaworowe, auto simga aż miło, nawet bez podłączonego turbo szło lepiej niż przed naprawą
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 paź 2008, 13:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 18 cze 2008, 17:15
- Auto: Astra F
- Silnik: 17TD ISUZU
- Lokalizacja: Śląsk ;]
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 paź 2008, 13:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 18 cze 2008, 17:15
- Auto: Astra F
- Silnik: 17TD ISUZU
- Lokalizacja: Śląsk ;]
- Kontakt:
ani troche z tym że jakbyś wymieniał uszczelke pod głowicą to kup oryginalną serwisową lub jakis bardzo dobry zamiennik, ja na początku chciałem pójść po kosztach i kupiłem zamiennik za 80zł i była gorsza niż ta moja zepsuta potem znalazłem za 130zł (w aso 550zł ) na allegro oryginalną serwisową i wszystko gra