chłodzenie silnika
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 lis 2008, 13:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: WLKP
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 paź 2008, 13:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 24 lis 2008, 18:02
- Imię: Jacek
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7 td Isuzu
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 paź 2008, 13:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 24 lis 2008, 18:02
- Imię: Jacek
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7 td Isuzu
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
To jak juz wiemy o jaki wężyk tobie chodzi to ten wężyk nie jest zadnyym powrotem. Odpal silnik i wlewaj płyn do zbiorniczka tak długo aż nie zalejesz całej instalacji, przeciez z kapelusza ten płyn się w tym wężyku tam nie znajdzie. A ty czytasz wogóle nasze posty o odpowietrzeniu pisaliśmy wyżejSeba28021990 pisze:ten cienki co idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrownawczego
[ Dodano: 2009-01-11, 10:17 ]
a wjecie moze jakl sie odpowietrza układ cieczy chłodzacej w astrze 17TD isuzu
[nieregulaminowy podpis wycięty przez administrację]
- Majkel2000
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 gru 2008, 0:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrów
- Kontakt:
Koledzy kto was nauczyl odkrecac korek wlewu plynu chlodzacego przy rozgrzanym silniku?? Powiem szczerze ze pierwsze slysze zeby ktos tak ryzykowal poparzeniem.. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe, ale w ukladzie chlodzacym kiedy jest rozgrzany gromadzi sie cisnienie, plynu dolewa sie tylko (TYLKO) na zimnym silniku, zeby nie powstawalo podcisnienie!! Trzeba troszke w szkole na fizyce uwazac. A odpowietrzac uklad chlodzacy, bardzo prosto, nalewasz plyn do poziomu NORMALNEGO, jezdzisz dzien, i sprawdzasz na zimnym sliniku (np na drugi dzien rano) ile jest plynu, wtedy dolewasz znowu jesli brakuje, jesli jest ok, odpalasz wlaczasz ogrzewanie i naciskasz na otwartym zbiorniku wody (odkrecony korek) weze, te ktore dasz rade, ale nie zakrecaj korka jesli auto jest cieple, bo wtedy wytwarza sie podcisnienie, kto wie czy dlatego wlasnie nie masz problemu z ogrzewaniem... Pozdr.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 lis 2008, 13:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: WLKP
- Kontakt:
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 mar 2008, 13:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Białogard
- Kontakt:
Korek ma wbudowane zawory nad- i podciśnieniowe więc przy delikatnym odkręceniu korka nic złego stać się nie powinno i to nawet przy gorącym silniku.Majkel2000 pisze:Koledzy kto was nauczyl odkrecac korek wlewu plynu chlodzacego przy rozgrzanym silniku?? Powiem szczerze ze pierwsze slysze zeby ktos tak ryzykowal poparzeniem.. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe, ale w ukladzie chlodzacym kiedy jest rozgrzany gromadzi sie cisnienie,
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 24 lis 2008, 18:02
- Imię: Jacek
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7 td Isuzu
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
W astrach ciśnienie układu chłodzenia jest 1,20-1,35 bar nie dużo większe od ciśnienia powietrza wiec niema mowy o poparzeniu pod warunkiem że masz prawidłową ilość płynu. Nie siał bym tu niepotrzebnie fermentu z tym poparzeniem to nie żuk czy polonez gdzie odkręcałeś korek na chłodnicy tam to na pewno było niebezpieczneMajkel2000 pisze:Koledzy kto was nauczyl odkrecac korek wlewu plynu chlodzacego przy rozgrzanym silniku?? Powiem szczerze ze pierwsze slysze zeby ktos tak ryzykowal poparzeniem..
[nieregulaminowy podpis wycięty przez administrację]
- Majkel2000
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 gru 2008, 0:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrów
- Kontakt: