Demontaż błotnika przedniego / problemy z korozją.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 02 paź 2008, 9:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Demontaż błotnika przedniego / problemy z korozją.
Kolejne pytanie z cyklu.Wczoraj grzebałem trochę przy tylnych światłach i zauważyłem pod obiciem z tyłu(mam kombi) że blachy są zakurzone czy coś i to ostro.Miejscami widać rdze.Chciałbym to zabezpieczyć, spryskać czymś dla zagruntowania.Co polecacie i jak żeby zabezpieczyć blachy od wewnątrz?A co sądzicie o dokupieniu nadkoli plastikowych żeby osłonić blachę wokół koła?
Ostatnio zmieniony 15 lis 2008, 13:37 przez Piterw, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 lis 2008, 22:37
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
moim zdaniem jak widac rdze to "kupa", zawsze trzeba to usunąć. Są takie jakies srodki (lakiery) wiążące rdze ale o ich skuteczność i to wiele nie wiem. A co do nadkoli plastikowych to odradzam napcha się syfu który będzie trzymał wilgoć i szybciej zardzewieją pod plastikiem (efekt maskujący na ok rok nie będzie widać rdzy pod plastikiem )
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
- Imię: Marek
- Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
- Silnik: K20A2
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Wiec dzis przychodze z rana po auto patrze błotnik skasowany jakis baran wyjezdzal badz wjezdzal i ostro zahaczyl,piekna niespodzianka....
musze czym predzej wymienic owy blotnik,niech ktos napisze jak za to sie zabrac,szkoda mi pieniazkow na lakiernikow skoro mozna kupic pod kolor blotnik
blotniczek jest z lewej strony
musze czym predzej wymienic owy blotnik,niech ktos napisze jak za to sie zabrac,szkoda mi pieniazkow na lakiernikow skoro mozna kupic pod kolor blotnik
blotniczek jest z lewej strony
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 26 sie 2008, 11:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rypin
- Kontakt:
- Andrew
- Posty: 2912
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
- Imię: Andrzej
- Auto: Szwedzkie
- Silnik: Fiata
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
- Imię: Marek
- Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
- Silnik: K20A2
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
prosta i przyjemna robota, ale jak za 30zl Ci wymienia, to tez by mi sie nie chcialo tego robic, jesli wczesniej tego sam nie robilesBunkerites pisze:coz oddam do pewnego magika,chce 30 zeta wiec sie opyla (tak mysle )
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 05 lis 2008, 18:21
- Imię: Sergiusz
- Auto: Opel Astra
- Silnik: 1.7 D
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Jezeli chodzi o rdze to dobrym srodkiem jest Hammerite dosc dobrze laczy sie z rdza ale i tak musisz troche oczyscic. A jesli maz to pod obiciem i nie widac to chyba kolor jest obojetny. A jesli chodzi o plastiki to BLACHA ma racje. Dobrym sposobem jest kupic same konserwująca. Jest to dobre bo po wyschnieciu robi sie z tego guma. Tylko i tak przed polozeniem przeba nadkola wyczyscic.
- yogibubu
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 wrz 2008, 18:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt: