Drgania na budzie, kierownicy itd... astra F

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

Drgania na budzie, kierownicy itd... astra F

#1

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

WItam. Proszę o pomoc.

Model: Astra F kombi

Problem: Po odpaleniu silnika, mam drgania i na budzie, i na kierownicy, na wszystkim.
Co to może być ?


PS. Poduszki są dosłownie nówki sztuki. Uklad wydechowy cały nie styka się i zawieszony na gumkach....


pisać...(liczę na ja37)

blowal

Astro-maniak
Posty: 888
Rejestracja: 21 gru 2006, 21:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: blowal »

a nie masz zbyt niskich obrotów?
:mrgreen: :mrgreen:

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

blowal pisze:a nie masz zbyt niskich obrotów?
-jeżeli mam niskie obroty to jak temu zaradzić ?ja nie ingerowałem w silnik tak, żeby zmniejszyć mu obroty.... ?

-a jeżeli miałbym własnie niskie obroty to ...co na to mogło wpłynąć ?

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Jak z checkiem?
blowal pisze:a nie masz zbyt niskich obrotów?
Hmmm, tu musze spytać o świece i kabelki.
Jak telepie, to wypadają zapłony.
JunioR, pisz ;)

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#5

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

hm......wszystkie gary palą, silnik chodzi równiutko i sam silnik cichutko,tylko wydech nadaje "tonów" , bo sam z siebie jest cichy, i przyzwoicie chodzi.

Chciałbym dodać, że takie odczucia wystąpiły w momencie jak założyłem, i dolot+stożek i po zrobieniu wydechu....

i dosłownie obroty się obniżyły....

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Chyba streścimy tu ggrozmowę ;)
Prawda JunioR? :m

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#7

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

OK:

a więc tak: postanowiliśmy, że zajmę się obrotami w silniku, mam je lekko podkręcić na przepustnicy, małą śrubką jeżeli silnik przestanie przenosić drgania na budę i cookolwiek innego to znaczy że autko osiągnęło pułap 820 obrotów i jest siupel :)

ogólnie autko mające 820-980 obrotów na obrotomierzu chodzi prawidłowo,pod warunkiem że chodzi równo :)

ssanie latem kończy się po krótkiej chwili i z 1000-1100 obrotów schodzi właśnie na w/w pułap.
ssanie zimą kończy się po kilku minutach i potrafi wejść nawet na 1400 po czym schodzi ( po kilku minutach) na w/w pułap(tj.820-980 obr)

coś jeszcze ?

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Dodam jeszcze, że te obroty jałowego są dla twojego silnika :D
Np. x16szr ma inne 770-930 ;)

ODPOWIEDZ